Manito Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Hei du! Og God Jul! Sendte deg en postmelding for ca 2 uker siden som jeg lurer på om du har lest? Dressen har ikke kommet frem enda, Lurer på om du har noe trackingnummer jeg kan få?
Manito Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2010 Ja, nicket mitt var vinterdress, prøvde å bytte tilbake men det gikk visst ikke. Men du skjønte sikkert hvem jeg var:-)
Bettybu Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Var det ikke du som var intressert i guttetøy str 92 også?? Postpakken venter på postkontoret!! Visst du bare tulet, så var det innmari dumt gjort!!
Bettybu Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Ønsket du ikke guttetøy str 92?? Postpakke ligger på postkontoret og har ikke blitt hentet...
Manito Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2010 Nei jeg gjorde ikke det,... jeg har betalt for en brukt Reimadress st 86 av mamman til Sol, Casper og Nick. Men har ikke bestilt noe annet enn det.
Bettybu Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Har visst misforstått , trodd Du, Vinterdress, hadde byttet nic fra "Sol etc.." og dermed var samme person.. Det er "Sol" som har pakke...Men om har du betalt og ikke mottatt?? hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå