Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Har den siste mnd. hatt litt merkelig vondt i underlivet. Vanskelig å forklare med lurer på om det er bekkenet. Benet bak kjønnsleppene tror jeg. Utrolig vanskelig å forklare, merker at jeg gleder meg til å forklare dette for legen;) Merker det ekstra godt når jeg skal snu meg fra denn ene siden til den andre i sengen, da får jeg vondt i underlivet/bena i underlivet. Er det det som heter skambenet? Er dette normalt vet noen om dette er en form for bekkenløsning? Merker det også ekstra godt i korsryggen nå. Men det er iallefall normalt. 7mnd. nr 2 og stor mage.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Det er nok det du opplever ja. Mange som har skrevet om tilsvarende plager her før.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Det er nok det ja, jeg hadde det akkurat som deg. (Det var også mitt andre svangerskap, merket ingenting med nr 1.)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Ja det er nok bekkenløsning, har hatt dette selv. Hvis du hører på kroppen din og tar det med ro bør du ikke bli dårligere. Jeg var ikke så flink i svangerskap nr 2 men med tredjemann hadde jeg lært og ffikk et mye bedre svangerskap ;-) Vanntrening og fysioterapi hjalp veldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå