Gå til innhold

"julaften" idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

får mine 2 stebarn hjem idag og vi skal feire julaften for dem:) flere som har det slik?Og hvordan gjør dere det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig opplegg og vitner om liten respekt for den andre foreldre, for barna

og for juleaften. Tåpelig opplegg som kun tar hensyn til foreldrene og ikke barna!

Skrevet

hva mener du med det?er ikke mulig å sende 40 pakker med flyet....:S

Skrevet

Når "tåpelig" er det eneste du klarer å komme med kunne du bare spart deg tiden du brukte på å svare. Svarinnlegget ditt virket bare barnslig og bittert.

Synes det er koselig dere har deres lille julaften jeg :)

Skrevet

Jeg hadde det slik da jeg vokste opp. Julaften annenhvert år. Så feiret jeg "julaften" i romjulen med den av foreldrene jeg ikke var hos på selveste dagen. Da var det god mat, og gaver og veldig hyggelig. Vi var jo alle klare på å ikke prøve å overta den orginale julefeiringen, men gjorde at vi barna fikk åpne gavene fra den familien vi ikke feiret med på julaften sammen med den familien og det gjorde alle glade =)

win win opplevde jeg det som da.

Lykke til god jul ;)

Skrevet

På onsdag skal samboern og jeg, hans og mine unger feire jul. Full julemiddag, og åpning av gaver fra oss og vår side av familien. Mine unger har valgt det selv, og vi starta tradisjonen i 96. Julaften satt vi, altså jeg og samboern alene, og det var helt ok det, for jeg vet jo at vi får en feiring sammen med ungene også. Våre ekser gjør det på samme måte, så ungene her har hatt to julefeiringer så lenge de kan huske, og de er ikke interessert i å kutte det ut, eller å ta med gaver fra oss og åpne dem hos den andre av foreldrene. De har heller ikke med gaver fra de andre når de er her på julaften. Hvor gavene havner etter jul bestemmer de også selv, de MÅ ikke la gavene ligge hos dem de har fått dem av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...