Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Min eks mistet mammaen sin mens vi var sammen, og han arvet etter henne bl.a et kjempeflott gull armbåndsur med diamanter. Allerede da han fikk dette gjorde han det klart at det skulle spares til vi evnt. fikk ei datter, så skulle hun få det når hun blir myndig. Det hadde jeg ingen innvendinger til, og jeg tenkte aldri tanken om at han skulle gi det til meg. Vi fikk noen år senere ei datter som nå er seks år. Når hun ble født gjentok han igjen at hun skulle få dette når hun blir stor. Det ble slutt mellom oss for halvannet år siden. Nå har min eks fått seg ny dame, og gjett tre ganger hva hun har fått av ham... armbåndsuret! Etter å ha vært sammen i tre måneder fikk hun det. Jeg skjønner at han er hodestups, men dette var øremerket vår datter!!! Jeg ble helt stum da de kom for å hente datteren vår her og hun viste jenta vår hva hun hadde fått av den snille pappaen hennes. Burde jeg si noe??? Eller bare svelge kamelen og late som ingenting?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Hva skal du liksom si? Det er ikke din eiendom, har adri vært det og du har heller ikke (og har aldri hatt) noen råderett over den klokken.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Den var kjip! Og dårlig gjort mot datteren deres. Vet ikke hva jeg hadde gjort,men skjønner veldig godt at du er frustrert. Han kan komme til å angre på at han ga den vekk til henne da. Vet ikke om jeg hadde klart å la være å si noe..litt dumt at matrielle ting skal skape splid også da..og det er vel exen din sin klokken,og han som bestemmer. kanskje du kunne tatt det opp med ham aleine..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 De var jo skikkelig merkelig å gjøre. Jeg ville nok ikke sagt noe, det blir det bare bråk a, men synes ikke dett er riktig å gi en ny kjæreste noe som skulle tilhøre dattera hans...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Hadde nok sakt det til han. Så mer kan du ikke gjøre.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Det viktigste dere kan gi deres datter er et fungerende foreldresamarbeid, selv om dere ikke er sammen mer. Derfor synes jeg at du skal forsøke å glemme det. Det var skikkelig dumt gjort av han, men det er ikke noe man kan gjøre noe med nå. La jenta deres få gaven at hennes foreldre klarer å snakke sammen. Det er verdt mye mer enn et armbandsur.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Nei noen råderett har jeg ikke, jeg bare synes det er litt sårt ovenfor datteren vår som skulle arve dette etter farmoren sin. Det er nok ikke sikkert jeg sier noe, han får selv slite med dette den dagen det evt. blir slutt mellom dem. Heldigvis har vi ikke snakket med datteren vår om armbåndsuret så hun vet ikke at det var tiltenkt henne. HI
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Det var utrolig teit gjort, når han har sittet og sagt at dette skal datteren få og så får ny dama hans det, er det ikke viktigere at det heller blir tatt godt i mot og faktisk satt pris på. mange kvitter seg med ting og tang etter at et forhold tar slutt, vertfall om de ikke trenger og ha noe kontakt osv, så om det en gang blir slutt mellom dem så kan det godtvære hun selger det eller noe slikt. du burde ta en prat med xen din og bare spør om det ikke var deres datter som skulle få det når hun ble myndig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå