Gå til innhold

Når man ikke har lyst til å leve lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå føles det som om det beste hadde vært å drikke seg veldig full og sette seg ut og latt kulden gjøre resten...det hadde bare vært så utrolig enkelt og all smerte ville blitt borte.

Sånn jeg har det nå så føles det som kanskje min søster ville vært en mye bedre mor for mitt barn enn det jeg er. Og ja jeg er en av de uduglige mødrene som sendte mitt barn på sfo i dag for at barnet skulle få leke litt sammen med andre barn etter at vi har sittet her hjemme alene i 3 dager.

Jeg skulle virkelig ønske at mitt største problem nå var når salget begynte eller hvilke julegaver jeg skulle bytte.

Dette har så langt vært en helt jævlig jul men jeg har forsøkt så godt jeg kan å gjøre den bra for mitt barn, men det er ikke lett for julen er familiens høytid og siden all familie jeg har er søsteren og hennes famile på andre siden av landet så er dette en tung tid. Egentlig har nok hele desmeber vært preget av dårlige nyther og jeg har ikke lyst til å kjempe lenger. Ironisk nok så vil nok de som seg meg utad se på meg som veldig sterk og selvstendig, men gud så godt det hadde vært å ha en skulder å lene seg til bare av og til.

Jeg skal prøve å holde ut til over nytt år, etter det vet jeg ikke. Egentlig skulle jeg kun være en flekk på lakenet og det hadde nok vært det beste for alle om jeg hadde vært det.

Nei det finnes ingen jeg kan snakke med heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du, bor du i oslo så ring på 23487090 og snakk om dette....

Hvis ikke så ringer du nærmeste legevakt eller kirkens sos... det er hjelp å få!!!!

Skrevet

Sender deg mange varme klemmer!!

Skrevet

Det er så mye som er verdt å leve for, men du trenger hjelp til å se det.

Som første over her skriver, ring og få hjelp - gjør det nå!

Sender deg en god klem, håper alt ordner seg til det beste for deg og barnet ditt!

Skrevet

Send meg en PM hvis du vil! Du trenger å snakke med noen!!

MANGE varmer klemmer

fra Kristine

Skrevet

Så leit å høre at du har det sånn, sånn har jeg det også, ikke i dag, men innimellom ellers. Men la meg minne deg om følgende, som vekker meg litt; ditt barn trenger og elsker deg! Ikke søsteren din, men deg!

Jeg ringer kirkens SOS på de dagene som er kjipest, og finner litt nytte i det. Prøv:)

Skrevet

men jeg føler at mange kan gjøre den jobben mye bedre enn det jeg kan nå. Det føles så feil at han skal ha en mamma som har det slik, han skulle hatt det så mye bedre. HI

Skrevet

Vær så snill...! Forsøk å holde ut, ring Kirkens SOS, som de over foreslår. Barnet ditt trenger deg, uansett hva du tror. Tenk hvilket traume det ville være om du faktisk skulle gjennomføre det du nå tenker på. Du trenger å snakke med noen, får du hjelp fra psykolog? Hvis ikke, kontakt fastlegen din straks!

Og husk en ting: Du er verdt mye mer enn du tror. Du er her for en grunn. Noen elsker deg ufattelig høyt.

Stor klem <3

Skrevet

Du er mamma til din sønn, og INGEN kan erstatte deg som mamma, uansett hvordan du føler det.

Dette kommer du gjennom, men du må ha litt hjelp.. Gjør som flere over her sier, ring legen din. Kanskje du kan snakke med søsteren din om hvordan du har det? Om hun er eneste familie du har, og bor langt vekke; Er det noen mulighet for at du kan flytte nærmere henne?

Skrevet

Jeg kan nok ikke snakke med søsteren min, hun vet jeg har det tungt nå men hun er også opptatt med sin egen familie og en ekstra ny jobb som hun nettopp har begynt i. Dessuten så blir det jo dumt å si noe til henne når hun bor så langt unna, det vil jo bare gjøre det verre for henne siden hun ikke kan gjør noe.

Å flytte nærmere er nok heller ikke noe godt alternativ siden vi faktisk har fått mye bedre kontakt nå som jeg bor på andre siden av landet enn når jeg bodde i gåavstand til henne.

Får se om jeg orker å ringe til noen i morgen, er bare så vanskelig å snakke i telefon, begynner bare å grine og klarer ikke å snakke. Som sagt jeg er oppdratt til å være sterk og selvstendig er bare så lei alt nå, er så lei av å skulle takle alt alene.

Skrevet

Eg bor litt utenfor Oslo, var det du HI som bodde i Oslo?

Skrevet

HI... hvis du bor i Oslo så er det seriøst hjelp å få. Legevakten i Oslo har masse tilbud, og de er vant til at folk ringer og griner på tlf! Ring i kveld, de har en døgnåpen tjeneste som er tilgjengelig! 23 48 70 90

Skrevet

Utrolig barnslig å skrive slikt på et nettforum!! Hvor gammal er hun?! Jeg sitter å LER av deg,HI

Skrevet

Og hvor gammel er du, 21.09 som sitter og ler av ei som sliter? Minner om barneskole oppførsel..

Skrevet

Hvis du syns det er bedre å skrive fremfor å snakke så har mental helse norge en skrivetjeneste www.sidetmedord.no - der får du svar innen 48 timer. Og kirkens sos har live chattetjeneste.

Å ta livet av seg er en varig løsning på et midlertidig problem. Mange mange mennesker har slitt med det samme som deg, og kommet gjenom det. Meg selv inkludert. Og jeg er så inderlig taknemlig for at jeg ikke gjorde slutt på mitt liv...

Tar du livet av deg kan du ikke angre. Du får ikke oppleve å få det bedre. Du får ikke se sønnen din vokse opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...