Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Når man leser i diverse aviser om hvilke saker som er mest lest. Det er jo bare tull, fjas og pinligheter. Er det virkelig det som opptar voksne mennesker mest? At et par har hatt seg i en offentlig park, en mann som dummer seg ut på direkten og du kan være så heldig å se klippet og en stripper som sklir ned ei strippestang. Huff. Muligheten til å se hva folk velger å lese får ikke frem de mest dype og reflekterte sidene i folk akkurat. Og avisene svarer jo med å skru opp volumet av tåpelige og sjokkerende nyheter til fordel for saklig stoff.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Vet du, jeg tror det vitner om at folk har behov for å flykte litt fra virkeligheten jeg. Med så mye dævelskap som skjer både her til lands og utenfor våre grenser er ikke det så rart kanskje. Så det er ikke sikkert at de resultatene er fasiten på hva folk egentlig bryr seg om.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Jeg leser slikt fjas jeg, når jeg leser tabloidaviser. Skal jeg ha ekte nyheter leser jeg ekte aviser!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Akkurat det jeg og skulle skrive. Man får med seg s¨mye elendighet på nyheter, teksttv, mobilen og nettaviser at man trenger en liten virkelighetsflukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå