Gå til innhold

hvordan er dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg flytter fra min samboer og barna i morgen , og meklingsmøte ikke er før om 1 og 1/2 mnd , da slipper jeg å betale for barna mine i 1 og 1/2 mnd ? Jeg slipper også å dele utgiftene til huset ?

Hvis jeg hadde leid et annet sted ville jeg måttet betalt i en oppsigelsestid !

Noen som kan hjelpe meg ? Er det regler for sånt ? På NAV forsto jeg det slik at han ikke kan kreve noe før meklingsmøtet har vært !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer det vel ann på om dere eier bolig sammen...gjør dere det kan du ikke bare ta med deg en koffert og la samboer og barn bli igjen og måtte dekke utgiftene alene?? Og jeg vil tro at du vil kunne bli krevd for barnebidrag tilbake i tid om samboer bekrefter at du flyttet ut tidligere nn du gjorde.

Ville forhørt meg med fam.vern kontoret, de er ofte vell så enkle å snakke med som Nav..de er helt håpløse!!!

Skrevet

HI, hvorfor i alledager velger du å flytte fra barna dine i romjulen? Husker selv da pappa flyttet fra oss, jeg var helt knust! Snakk om å gi barna dårlige juleminner!

Skrevet

Bidrag kan kreves tilbake i tid. Inntil 3mnd er det vel.

Eier dere huset sammen, skal SELVFØLGELIG du også betale din del av gjelden til huset blir solgt eller til hun har kjøpt deg ut, uansett om dette tar 1mnd eller 6mnd.

Leier dere, så blir det hun som betaler så sant hun har økonomi til det. Har hun ikke økonomi til det, så må du betale ut oppsigelsestiden altså 50% av leien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...