Gå til innhold

hvordan gikk det med den katten med anfall i går???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble så bekymret for den lille pusen..

har de funnet ut hva som feiler den?

får håpe at det "bare" er epilepsi eller noe annet som lett lar seg "kurere" da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hvordan det gikk med den. Men jeg ville bare gi deg en KLEM fordi du er en av de som er omtenksom mot dyr.

Skrevet

Klem herfra også, siden du er en dyrevenn som meg selv,. Jeg har også lurt på hvordan det går med den.

Skrevet

er jo helt naturlig å lure på sånt. eller er det ikke?

jeg har jo selv en pus på 6 måneder.. så tenker bare hvor fælt det hadde vært om det var han som ble syk.. :o

men er nok desverre alt for mange her i verden/landet som ikke har den omsorgsfølelsen for dyrene sine.. :(

man må jo bare elske de!! de har jo ingen andre stakkar. og de elsker deg nesten uansett hva du gjør eller sier til dem..

nå kom lille pusen og la seg på armen min mens jeg skriver dette :D

Skrevet

heisann:)

vært hos dyrlegen idag, og han har epilepsi:) men han har hyppige anfall, noe som var bekymringsverdig, og ikke normalt. men har fått epilepsimedisiner, som ble hentet ut idag, så da blir det å prøve ut de:)

hilsen jeg som skrev innlegget igår:)

Skrevet

Hadde blitt redd om noe sånt skjedde med min pus:(

Skrevet

men det var jo godt å få funnet ut hva det var da?!?!

jeg tenkte nok at det kunne være epilepsi når du skrev hvordan han var.. får håpe det hjelper da!! det gjorde i allefall det med min bestemors hund.. og han hadde også anfall opp til flere ganger daglig.. men det ble bra etter kun 1 dag eller 2 med medisinene ;) men nå vet jeg jo ikke hvor stor forskjell det er på katt og hund med tanke på prognoser da..

LYKKE TIL!!!

var virkelig godt å høre fra deg!! har gått og tenkt på den stakkars pusen i hele dag!!

Skrevet

men det var jo godt å få funnet ut hva det var da?!?!

jeg tenkte nok at det kunne være epilepsi når du skrev hvordan han var.. får håpe det hjelper da!! det gjorde i allefall det med min bestemors hund.. og han hadde også anfall opp til flere ganger daglig.. men det ble bra etter kun 1 dag eller 2 med medisinene ;) men nå vet jeg jo ikke hvor stor forskjell det er på katt og hund med tanke på prognoser da..

LYKKE TIL!!!

var virkelig godt å høre fra deg!! har gått og tenkt på den stakkars pusen i hele dag!!

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...