Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 bedre utdannet, tjener bedre, er mer resurssterke, har mer penger og finere hjem og mer fokus på sitt barns fremtid. på meg virker det som jo mere unger noen har, jo mer trashy er de..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Dummeste påstanden jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Det var slik før, men nå er det status med mange unger og de med høy utdannelse velger nå ofte 3-5 unger.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Så da vi hadde ett barn hadde vi god utdanning, mye penger og fint hjem og tenkte på barnets fremtid, men da vi fikk flere barn gikk det rett nedover med oss liksom...?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Hihihi ja da mistet du utdannelsen din, ble robbet for alle pengene og produserte flere og flere for så å drite i alle du fikk;-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Det har jeg inntrykket av også. Ettbarnsfamilier er sjelden i barnevernets søkelys. Det skjer nok oftere når det gjelder familier med mange barn. Og nei, det er ikke det samme som å si at en familie med mange barn er ressurssvake. Irriterende at folk med elendige gener og/eller er ressurssvake føler slik for å formere seg hele tida.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #10 Skrevet 27. desember 2010 Siden det er under 20% av barna her i landet som ikke har søsken så ville det jo være rart om disse oftere hadde vært i barnevernets søkelys enn de over 80% som har ett eller flere søsken da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå