Gå til innhold

par med ett barn er ofte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

bedre utdannet, tjener bedre, er mer resurssterke, har mer penger og finere hjem og mer fokus på sitt barns fremtid. på meg virker det som jo mere unger noen har, jo mer trashy er de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste påstanden jeg har hørt.

Skrevet

Det var slik før, men nå er det status med mange unger og de med høy utdannelse velger nå ofte 3-5 unger.

Skrevet

Så da vi hadde ett barn hadde vi god utdanning, mye penger og fint hjem og tenkte på barnets fremtid, men da vi fikk flere barn gikk det rett nedover med oss liksom...?

Skrevet

Hihihi ja da mistet du utdannelsen din, ble robbet for alle pengene og produserte flere og flere for så å drite i alle du fikk;-)

Skrevet

Det har jeg inntrykket av også. Ettbarnsfamilier er sjelden i barnevernets søkelys. Det skjer nok oftere når det gjelder familier med mange barn.

 

Og nei, det er ikke det samme som å si at en familie med mange barn er ressurssvake.

 

Irriterende at folk med elendige gener og/eller er ressurssvake føler slik for å formere seg hele tida.

 

Skrevet

Siden det er under 20% av barna her i landet som ikke har søsken så ville det jo være rart om disse oftere hadde vært i barnevernets søkelys enn de over 80% som har ett eller flere søsken da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...