Mamma til snart 2 søte små Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Han har feber og vil bare sove... NYTT 12:47 27.12.2010 Har feber pårundt 39 på andre dagen, er slapp ogvil bare sove. Sutrete. Burde jeg ringe lege eller er jeg hysterisk da? Han er 9 mnd og første gang han er syk... Håper noen er snille og svarer en bekymret mor!!
ellen-propellen Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Feber på 39 er ikke mye på en baby.Det regnes ikke som feber før den er over 39 heller. Men siden han bare vil sove og er slapp så bør du ringe legen:-)
FruTB Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 En liten rettelse bare: det regner som feber om det er over 38 på kvelden eller over 37,5 på morgenen, så 39 er forholdsvis høyt. Men om han drikker greit og du får ned feberen med febernedsettende så ville jeg ikke bekymret meg. Om han fortsatt har feber i morgen så kan du fint ringe legen for å forhøre deg - man sier jo at om feberen er vedvarende på 3. dagen så skal lege kontaktes.
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2010 Takk for svar:-) Fikk en paracet som ser ut til å ha god effekt. Litt piggere nå og det er godt å se:-) Drøyer til i morgen evt. Og ringer lege igjen da. Takk takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå