Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er en sånn person som sliter seg gjennom vinteren. Synes alt virker trist og tungt og blir skikkelig giddesløs. Får skikkelig hodepine og vil bare sove. Gleder meg derfor til våren kommer igjen. For meg er vårstarten rundt påsketid. Når sola kommer og skinner på tv'n for å vise meg hvor dårlig jeg er til å vaske på vinterstid.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Mars regner jeg som vår eller sped vår. April er hvertfall vår.
Lammelåret Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Når snøen smelter, det fremdeles er lyst etter middag og det kjennes uutholdelig varm i 8 grader!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 1.april er den første vårdagen for meg
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Morsomt at du spør, for min sønn på 11 år spurte meg det samme spørsmålet i går. Svaret jeg gav han var 1. april, men at dette er sånn ca..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Hehehe, jeg regner sånn rett over jul jeg:-) Da er jeg ferdig med snø og kaldt. Men det er sjeldent naturen føyer meg (og godt er vel det...), så må vel drøye til mars hvertfall.. Åhhh, som jeg savner lyden av solsmeltet snø som renner nedover bakkene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå