Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Eg og kjæresten min prøvde å ha sex i går, og det gjekk ikkje som planlagt. Etter ei lita stund fekk eg så veldig vondt i magen at vi måtte stoppe opp. Eg låg i senga og klarte ikkje å røre på meg fordi det var så vondt. Klarte etter ei lita stund å komme meg på badet for å kaste opp. Har fremdeles smerter i magen i dag, men ikkje oppkast. Er 6+4. Er det normalt å få smerter under sex? Gruer meg til vi skal prøve å ha sex igjen...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hei jeg har også hatt problemer med dette. Men sexen kan være kjempe god noen dager også, så vi prøver å blir det vondt stopper vi bare med en gang å så prøver vi neste dag eller så. vi bruker mye glidemiddel og tar det forsiktig, tar oss tid til å finne stillinger som passer til formen den og den dagen. Men tenkte og ta det opp med legen.
Woodstock Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Lå du på ryggen? Det er ikke anbefalt når man er gravid. Ellers vet jeg ikke helt hva grunnen kan være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå