Gå til innhold

bortskjemte 50/50 unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det surmuling hvis hun ikke får eggerøre til frokost hver dag, nekter å spise noe annet, da er det anklagende kommentarer at hun sulter ihjel hvis hun ikke får det hun vil ha. Oh lord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer det, men hadde nok reagert likt hadde det vært min. Men så hadde ikke min datter fått lov til å få viljen sin hele tiden.

Skrevet

Hehehe... De fleste skilsmissebarn er i dag ekstremt bortskjemte, til og med når det gjelder mat! Mine stebarn mangler ikke en ting og når man spør de hvordan det var på tur hvis de har vært på ferie i utlandet med moren og hennes familie så er det ikke "superbra, vi hadde det gøy, disneyland var dritkult!", men "tja, heisen stod, vi fikk ikke nok håndklær" osv. Og gjett hvem som gjør de slik? Det er oss voksne som også er ganske kravstore blitt og dessverre snakker om slike bagateller foran barna. Jeg har prøvd å si til min kjæreste at om vi er misfornøyde med noe på tur så kan vi si det til hverandre, men ikke så barna hører det da barn blir veldig "farget" av hva vi voksne sier. Det er dessverre vi voksne som ofte gjør barna til bortskjemte drittunger.

Skrevet

Joda jeg er enig i det, her i tilfellet lærer hun mye av moren sin. Men problemet her er at faren er konfilktsky så han lar hun henne få viljen sin, og lar henne bare få lov til å holde på. Det hjelper ikke hva jeg sier. Det er foreldrene hun hører på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...