Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg kunne tenkt meg å tjene litt ekstra ved siden av studiene, men når jeg søker på google så får jeg bare opp sånne "bli rik i en fei"-lurerier. Hva gjør dere som jobber hjemme? Jeg er absolutt ikke interessert i Amway, Herbalife, eller noe annet slikt tull. Jeg vil ha en seriøs jobb som kan gjøres hjemmefra. Noen som har noen gode tips å dele med meg? :-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Grunnen til at ingen svarer er fordi det FINNES ikke slike jobber.. Vil man jobbe hjemmefra må man basere seg på salg og drive med homeparty.. Hadde det fantes mange slike "seriøse" jobber hadde man jo hørt om folk som driver med det, men det gjør man ikke.. Den eneste andre muligheten man har om man vil jobbe hjemmefra (om man utelukker homeparty, salg og telefonsalg) er å starte noe eget.....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Eller bli web-utvikler/programmerer, men det krever nok litt utdanning og selvdisiplin og bakdelen er at du kan alltid jobbe.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Nå var det faktisk noen her som kommenterte om at de jobbet hjemme UTEN at det var slikt tull og vas og pyramidesvindel, så derfor spør jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Det var jeg som nevnte det med web-utvikling. Men ta f.eks denne siden her, det er jo moderatorer som sitter og sjekker ting som er kommet inn under Ris og Ros og om de må inn og slette noen innlegg, eller legge til/tilpasse nye reklamer osv. Det finnes mange slike nettsteder som nå er blitt så store at de må ha noen på vakt, men jeg vil tror at du av og til også må kunne vise deg innom kontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå