Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Fikk en grønnsakskreller fra ikea til 10 kroner hos onkel og tante, ga selv et bilde fra Perfect home . Orker ikke få unyttige og kjiipe julepresanger fra folk som har god økonomi.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Unyttig sier du?? Spør du meg så er da en grønnsaksskreller langt mer nyttig enn et bilde. Er du sikker på at det er IKEA da, så det ikke er Tupperwares svinedyre grønnsaksskreller, den ser skikkelig billig ut...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Neida det er ikke tupperware sin, har begge og i tillegg står det jo ikea på grønnsaksskrelleren:(
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Hva er poenget ditt med å gi gaver? Føler du at du må? Ønsker du å gå i pluss? Eller gir du aav glede over å kunne gi noe. For meg spiller det ingen rolle over hva jeg får.Gleden over å gi gaver er størst hos meg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg ville mye heller hatt en ikea grønnsak skreller som er en nyttig ting og ikke tar opp plass enn ett masseprodusert bilde fra Perfect home som du sikkert mener du må henge opp. Usj det ville jeg ikke hatt i mitt hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå