Gå til innhold

Dager igjen til termin 27. desember 2010

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

55 dager igjen her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

47 dager igjen, syns tiden raaaser avgårde! :) Nesten så jeg går under kategorien høygravid, syns det er litt skummelt jeg :P

Skrevet

16 dager igjen her også:) Synes dagene går veldig sakte - har ikke kjent noe som kan minne om kynnere eller rier. Er fryktelig spent på hvordan det starter...... Må nok prøve å finne på litt forskjellig slik at det ikke går alt for sakte. En liten biltur, kino, besøke venner :)

GOD JUL ALLE SOM VENTER OG ALLE SOM HAR FØDT :)

Skrevet

65 dager igjen, det går iallefal freomover og tallet går nedover =)

Skrevet

33 dager igjen:)

Skrevet

40 dager igjen her og høygravid gitt :)

ikke lenge igjen nå så det er vel på tide å begynne å bygge rede igjen :)

Gikk over tiden sist så mistenker at det er derfor jefg ikke har begynt før :)

Skrevet

33 dager igjen nå. Men bare jeg kommer over 1. januar så er jeg fornøyd... Da kan baby bare komme! Nr 1 kom på UL-termin, (1 uke over menstermin), nr 2 kom 17 dager før UL-termin (14 dager før mens termin). Baby er velkommen her om 2 uker! :D HAdde ikke gjort noe som helst, nei! -Alt er egentlig klart, så...

Skrevet

13 dager igjen og ingen tegn på nær forestående fødsel:/

Skrevet

etter kontroll i dag ble det bestemt at jeg legges inn og settes i gang i morgen.. Hvilket sykehus skal du snuppeluppa??

Skrevet

14 dager igjen til termin:)

Skrevet

44 dager igjen! kan vell snart si at jeg er HØYGRAVID.

Jeg gleder meg sånn til veslejenta kommer at jeg kan nesten ikke vente!! MEEN d nærmer seg iallefall med stormskritt nå!

Skal snart begynne å vaske alle babyklærne, så har jeg noe å gjøre på!

Kjedelig å gå hjemme hele dagene. (Er sykemeldt) Tiden går så treigt da! :P

Skrevet

Ede: Jeg skal på sykehuset i Levanger. Enn du?

Skrevet

Er helt ny her inne og er vell den som må vente lengst av di som har skrevet til nå.. 86 dager igjen til ul termin, menstermin om 75 dager, så det blir spennende :-)

Skrevet

10 dager igjen her, men han har allerede prøvd seg med å komme en gang... kniper hardt igjen, SKAL ha januarbaby!!!

Skrevet

44 dager igjen :)

Du verden så fort dette svangerskapet har gått!! ...er ikke klar enda! :)

Skrevet

10 dager igjen her:)

Lurer på om det nærmer seg, da formen har vært elendig i dag... Trøtt og sliten, masse murringer i mage og rygg når jeg går, og ganske dårlig i magen. Men når jeg ligger strak ut på sofaen og slapper av, går det greit. Håper ikke dette er starten på fødselen! SKAL holde igjen til over nyttår...;)

Skrevet

4 dager på overtid... Fryktelig sliten og lei!!

Skrevet

46 dager igjen:) neste uke er jeg høygravid! hihi.. snart så det bare er å prøve alle kjærringråd som er:P

Skrevet

31 dager =) Akkurat 1 Mnd igjen i dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...