Gå til innhold

Dager igjen til termin 27. desember 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 dager igjen til UL-termin, men idag er min egen menstermin.

Går her med noe som kan minne om modningsrier. Det murrer noe kraftig i korsryggen ihvertfall. De kommer med jevne mellomrom, men blir likevel litt usikker.... huff.... skulle jo ta kontakt med jordmor så fort jeg kjente noe, i og med at jeg hadde så rask fødsel sist, og har lang reisevei til sykehuset... men føler liksom ikke helt at jeg kan gjøre det nå heller... Så nå går jeg med en blanda følelse av at noe kan være på gang, eller det bare er modningsrier som kanskje vil gi seg utover dagen. Jaja, tiden får vise :)

Lykke til dere andre, og fortsatt God jul! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 39 dager igjen her :) skal dra til jordmor nå, for jeg har hatt noen merkelige stikkinger nedover nederst i ryggen og frem til skjeden de siste dagene og utrolig mye kynnere.. så blir spennende å høre hva hun sier i dag :D

lykke til til alle sammen :D

Skrevet

39 dager her å:) Masse kynnere her å men ser ut til at lillefrøkna blir der inne en godt stund til. Er 1 gangs men kjennes ikke ut som om det er noe på gang. Hun ligger heldigvis rett vei da så er bare å vente:)

Lykke til:)

Skrevet

79 laaaaaange dager....

Skrevet

42 dager igjen her...

Håper det skjer noe for din del da...

Lykke til...

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

7 dager igjen i dag... Neste mandag skjer det! :)

Lykke til, vestlandsfanden :D

Skrevet

61 dager igjen til termin. Lykke til, alle dere som nærmer dere!

Skrevet

35 dager.

Skal fra 11 .01.2011 spise bringebærkapsler, kanel, drikke smør og melk, ha sex hver dag. Er mentalt klar nå, ikke helt praktisk men det ordner seg :)

Skrevet

-1 dag siden UL-terminen, men enda en uke igjen til min egen termin.

Sist gang kjente jeg ingen modningsrier eller åpningsrier, og hadde en veldig rask fødsel. Denne gangen har jeg gått med kraftige kynnere/murringer de siste to månedene, så blir spennende å se om jeg merker at fødselen er i gang før det er "for sent".. :-)

Skrevet

du trenger vel ikke vente til du er fødeklar med å ta bringebærblad kapsler??? jeg har tatt det en uke og har 36 dager igjen til termin :-)

Skrevet

30 dager igjen.

Nå er det seriøs nedtelling her altså! :)

Om en uke er jeg for alvor igang med å pakke sykehusbag, vaske babytøy, ordne stelleplassen, re senger etc. Åhhhh som jeg gleder meg!

Ly

Skrevet

har termindag idag;)håper han holder seg inne til janura

Skrevet

8 dager igjen her. Nå har jeg kommet så langt at han bare MÅ holde seg inne til lørdag...;)

Lykke til, Vestalndsfanden!

Skrevet

10 dager over. Blir satt igang i morgen..

Skrevet

2 dager igjen her. Hadde skikkelig mensensmerter og murringer i korsryggen i går og lurte på om det var noe på gang. Men det dabbet av utover kvelden. Murrer fortsatt endel og har endel kynnere men ikke like ille som i går. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet og innstille seg på en del falske alarmer fremover. Litt frustrerende å ikke vite om det skjer i mårra eller om to uker. Uvant for en kontrollfreak :-) Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;-) lykke til jenter!

Skrevet

Jeg har 76 dager igjen, syns nettopp det var 100, så tiden går litt fort for min del :P har egentlig ikke fått noe i orden til lillesøster som skal komme, samtidig som jeg tror storebroren trenger litt tid og :)

Ønsker alle en fortsatt god jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...