Gjest veslavår ♀ Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Noen som har barn det er ca 1 1/2 år mellom? vi er veldig usike på om vi skal "kjøre på" eller ikke... Hvordan syntes dere det var å gå gravid og samtidig ha en liten en på under året?? (håper på et normalt svangerskap evt)
Kjærlighet <3 Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Det er 1 år og 4 mnd mellom våre eldste. jeg syns svangerskapet var tung, men det er fordi jeg får hyperemesis hver gang (ekstrem svangerskapskvalme). Når babyen kom derimot var det så si bare fryd :-) Nummer to var en rolig unge og jeg merket nesten ikke overgangen. Hadde masse energi og koste meg med begge to. Eldste startet 50% i bhg når minsten var 3,5 mnd.
olla Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 har 1,5 år mellon. Var veldig kvalm i svangerskapet, men det gikk nå på et vis. Etterpå var det kjekt, travelt ja, men kjekt. De har hatt utrolig mye glede av hverandre, og de er supervenner(og super uvenner av og til...)
Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Har 16 mnd mellom mine. Var stekt plaget av bekkenet, og slet litt under andre svagerskap. Hadde eldste hjemme mens jeg var i permisjon, og det angrer jeg faktisk på. Minsten var veldig krevende, og jeg føler eldsta gikk for lut og kaldt vann en stund, i tillegg til at minsten aldri fikk ha meg helt for seg selv slik hun fikk. Var mye overlatt til meg selv med ungene, og det var veldig travelt! Nå derimot, er det deeeeilig å ha to som alltid holder hverandre med selskap=) Alt i alt ville jeg ikke hatt det annerledes, men som sagt. Noen korte dager i bhg hadde nok gjort susen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå