Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Har hørt det fra flere, så lurer ;-) Har en lav en på jobben jeg eventuelt kan teste med etter nyttår... ;-D
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 JA! Ikke lang,men bred og tykk. Og veldig veldig hard. Anbefales;-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Både ja og nei, som med alt annet. Når skal folk skjønne at penisstørrelse i svært liten grad har noe som helst med høyde, størrelse på hender/føtter, rase, religion eller tanker om støyproblematikken i Norge å gjøre...?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Det med rase stemmer faktisk. Det er gjort seriøse (!?) studier rundt dette, og afrikanske menn har gjennomsnittlig de største mens asiatiske menn har gjennomsnittlig de minste.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Nåja, du. http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/06/15/468984.html http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#Studies_on_penis_size Og hvordan hadde du egentlig tenkt at en undersøkelse basert på målinger av si 1000 menn per rase, skulle være representativ for alle mennene som er f.eks. asiatiske? Det holder rett og slett ikke mål. Penisstørrelse varierer fra mann til mann, ferdig med det.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Siden jeg ikke tenner på herrer som er lavere enn meg, vil det være umulig for meg å finne ut.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Hmm... aldri hørt den teorien. Jeg har faktisk hatt for vane å falle for lave menn, min mann er 170 cm og er helt normal - ikke for stor og ikke for liten. Siste lave erobring før ham var ennå litt lavere, og den var knøttliten og slapp (og fikk meg til å skjønne hva som menes med mikropenis). Æsj! Men har også vært bortpå en lav fyr som hadde en kjempetiss, dæven det var nesten vanskelig å få den inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå