Gå til innhold

Dere med Fybro,får dere ofte sår nedentil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd det siste året,at jeg får sår og små rifter nesten hver gang vi har sex. Jeg har aldri hatt problem med å bli våt før,men noen ganger tar det lenger tid før jeg blir sikklig våt. Har dette noe med fybromyalgi å gjøre?? Jeg flasser veldig fra ansiktet,og hodebunnen..Tør hodebunn,ser nesten ut som flass. Kan det evt være en av bivirkning etter 2 årsbruk.Går på dem nesten hver dag. Modifenac /Diclofenac

Står jeg ska ta 1-2 pr døgn,men jeg pleier å ta både 3 og 4 når smertene er på sitt verste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fybromyalgi,kan det gjøre at man blir mer tør i underlivet? Det lukter også helt forferdelig nedentil. Når jeg kommer ut av dusjen,å ska tørke underlivet mitt,da lukter det allerde da.Så da må jeg vaske underlivet på nytt. Hva er dette ?? Har testet meg for kjønnssykdommer ,men jeg har ikke det..

Skrevet

Det heter fibromyalgi, og nei, jeg kjenner ikke igjen noen av problemene.

Skrevet

Fybro er en forkortelse på fybromyalgi.

Skrevet

Det heter fremdeles fiiiibromyalgi...

Skrevet

Jeg har også fIbromyalgi.. men opplever ikke noen av plagene du har.

Skrevet

12.01 her igjen... Det beste er jo forsåvidt å lære seg å meste smertene på andre måter enn med smertestillende.... yoga...avspenning...moderat morsjon...vannterapi..... hypnose..... Medisiner har alltid bivirkninger..

Jeg bruker ikke noe smertestillende...og jobber 100 % i barnehage.. og klarer å mestre livet bedre nå når jeg bruker alternative metoder enn når jeg stolte på smertestillende...

Jeg sier ikke at det er likt for alle..men verdt å undersøke ivertfall....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...