Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Hvilken skal jeg velge? Jeg har endel ekstra kilo og er på jakt etter den ultimate Onepiecen for overvektige. Altså den mest romslige. Jeg har skjønt at den originale Onepiecen ikke er den mest baggy.. Hvilken dress har du? Hva er du mest fornøyd med?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har en Ohso i str L. Det synes ikke at jeg er høygravid i den engang Herlig!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Er selv overvektig og kunne aldri tenkt meg å ta på meg en romslig onepiece, man ser jo virkelig feit ut da, nei heller en dress som ikke føyer enda flere kilo til min allerede overvektige kropp.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er ikke så nøye på sånt jeg. Men jeg har faktisk ikke tenkt å gå ut med den. HI
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 kosedresser.no jeg er overvektig og veldig gravid. Går kjempe bra å bruke denne (inne vel å merke...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå