Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Leste akkurat et innlegg der en skrev at sæd og orgasme kunne hjelpe til med at fødselen starter. Er vist veldig mange som prøver seg med det når de går over termin. Men jeg er absolutt ikke klar for fødsel enda, så burde jeg da unngå få orgasme?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Tror nok du må være moden for at det skal ha noen effekt. Men hvis du er det, så ja, da ville jeg holdt meg unna hvis du ikke vil risikere å starte noe. Har termin over nyttår, og her er det full tørke nå. Just in case
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Jepp unngå alt som har med sex å gjøre den siste tiden din om du vil holde barnet der inne..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Hvis kroppen din er klar til å føde kan en orgasme få igang riene ja, krampene i livmoren vil kickstarte riene.. Men om kroppen din ikke er helt klar vil du bare få kynnere av å ha sex, så du kan ikke starte en fødsel uten at krppen din allerede er klar. Om en orgasme startet fødselen i dag, ville du antagelig ha født i løpet av det neste døgnet uten den orgasmen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå