Gå til innhold

Hva var den beste gaven du fikk til jul :)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av å lese om alle de triste tingene som har skjedd i jula, så da starter jeg et glad innlegg!

Den beste gaven jeg fikk var kupevarmer til bilen, det skal bli godt det :)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6000,- i kontanter :) Så nå har jeg råd til å fikse bilen, og litt til :)

Skrevet

Storbyweekend med mannen min til våren. Alt ferdig bestilt og ordnet, ungene plassert bort og jeg kan bare pakke en liten koffert og glede meg :-)

Skrevet

jeg fikk klokke av samboeren min:D

Skrevet

Jeg fikk dolce gusto kaffemaskin av gubben;) Kjmpefornøyd for det var det jeg ønsket meg nemmlig;);) Og så fikk jeg vaffelhjern av mamma og pappa og det var også noe jeg ønsket meg;)

Skrevet

en eske med lakrispadder. den var best i smak hehe.

også fikk jeg stoooor flatskjerm av pappa, massasjeapparat av mamma, 1000 kr i kontanter av stebestefar osv osv. så har fått mange bra gaver :)

pleier alltid å få julegave av mormor og morfar at jeg gir en geit til fattige mennesker, men fikk ikke det i år. fikk en gjenstand av dem istednefor til meg selv, og det var litt nedtur, siden de fattige trenger en geit mer enn jeg trenger ting, men jeg er ikke utakknemlig uansett :) blir glad for alt

Skrevet

Nesten 8000 kr i kontanter så vi kan kjøpe nye vinterdekk..Også får vi vel finne på noe fornuftig for det som er igjen.

Ellers fikk jeg nye sko, smykke og øredobber av svigermor som passet meg perfekt:):)

Skrevet

Varmepumpe og ferdigsydde egendesignet panelgardiner!!!

Skrevet

Jeg ble fornød med 5000kr i kontanter til meg og barna. Så jeg kan spare:)

Ellers gavekort på massaje:)

Skrevet

MacBook Pro 13" fra min fantastiske mann!

Skrevet

Avtrykket av datteren min sin hånd, med et nydelig lite dikt om små spor som setter avtrykk overalt, laminert.

Skrevet

Av ting må det være det deilige ull pleddet fra mine svigerforeldre:) Ellers ble jeg overlykkelig for at vi tilsammen fikk ca 30 000 kr. så nå blir det sparing:)

Skrevet

diamantring (1 karat diamant), med matchende øredobber(0,75 karat) og dolce og gabana klokke fra kjæresten og 9000 til reise :)

Skrevet

Alliansering med 3 stener - en for hvert barn:)

Skrevet

Speilrefleks kamera med ekstra linse, veske og litt annet stæsj

Og cruise i middelhavet for hele familien ;o)

Skrevet

Eg er kanskje ei enkel sjel, men eg blei i alle fall kjempeglad for årsplanleggaren eg fekk av mamma og pappa! Sånn personleg, med navnet mitt frampå og ein del bursdgar og merkedagar sett opp på dei aktuelle datoane utover året.

Brukte halve gårsdagen på å riktig kose meg med å føre inn alle jobbvakter både på meg, mannen og mamma + dei bursdagane foreldra mine ikkje kom på då dei bestilte :o)

Har savna skuledagbok sidan eg slutta på skulen, men har aldri funne ein "voksenvariant" som eg likte. Men NO har eg!

www.personligalmanacka.se

Skrevet

En pusse/slipemaskin :-) Nå kan jeg pusse ned ytterdøren og få malt den så fort det blir mildvær....

Skrevet

Jeg fikk også avtrykk av hånden og det diktet fra gutten min. Hadde laget i barnehagen. Veldig fint av de i barnehagen å lage så flotte presanger.

Skrevet

Fikk et nydelig bilde av toåringen fra barnehagen hennes.. Rammet inn i tre med fotpring og håndavtrykk på baksiden. Er de små hjemmelagde tingene som er finest!

Skrevet

Fikk masse fint i år. Men det som varmet meg mest var at kjæresten min hadde kjøpt to ting som ikke sto på ønkselisten min. Noe så "enkelt" som parfyme og fluffye tøffler :-) Også fikk jeg klokka jeg hadde ønsket meg fra stefaren min. Å så fikk jeg hjemmestrikket lange lester og pulsvarmere fra svigermormor. Dette har vært en flott jul når jeg tenker meg om :-)

Skrevet

Ga meg selv gave i år. Fotografbildene lå pakket inn under juletreet:) Ville ikke at noen skulle se de før julaften, for to av bildene var gave til min mor. Så det var jo den aller beste gaven fra julenissen;)

Men fikk mye fint også. Duftlys, masse hjemmespa sett som jeg virkelig har godt av nå!

Fikk også et maleri til en verdi av 2000 kr! Akkurat det maleriet hadde jeg ønsket meg, ikke av familie og venner, men vært i butikken og studert det nøye:)

Hadde jo ikke råd til maleriet da, for jeg hadde nettopp brukt 3500 på fotograferinga like før..

Skrevet

Min beste julegave var å se gleden i øynene på Julie når hun pakket opp ski, staver og skisko fra mormor og morfaren sin :) :) Hun elsker å gå på ski, og det utstyret hun har er rimelig godt brukt! Hun ble så glad :)

Og så fikk jeg et par nydelige øredobber av venninnen min :) Det var nok den fineste gaven i år :)

Skrevet

et verdibrev fra lånekassen på litt over 86000 kr, slettet gjeld, pga at jeg er blitt noen % uføre...tidenes julegave, og det i fra staten :-))

Skrevet

et verdibrev fra lånekassen på litt over 86000 kr, slettet gjeld, pga at jeg er blitt noen % uføre...tidenes julegave, og det i fra staten :-))

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss, jeg fikk også kupevarmer. Men mange andre fine også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...