Gå til innhold

Noen som har vært på "keisersnittsamtale" på SUS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppfattet dere møtet? Hva sa de osv osv.....? Skal dette selv ser dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg og det gikk helt fint. Første runde er vel hos en jordmor, så til lege ved senere anledning. Det er legen som bestemmer om det blir ks eller ei. Jeg traff bare forståelsesfulle folk hver gang, jeg tror ikke du skal gå inn i samtalen og tenke at det blir en kamp. Har du hatt ks før? Det er ikke et enkelt valg eller en enkel løsning, og jeg tror du kommer langt hvis du viser at du har forståelse for akkurat det. Jeg tror også de prøver å ta det beste valget for deg, det er ingen som går inn for å være vanskelige eller noe sånt.

Masse lykke til, håper du blir positivt overrasket.

Skrevet

Nei ikke hatt keisersnitt før nei. Men født 4 ganger før så jeg dette skyldes iallefall ikke fødselsangst ;o) Skulle gjerne født normalt, men pga omstendighetene rundt de andre fødslene tar jeg ikke sjansen mere på en naturlig fødsel. STOR sjanse for å bli kjørt til hastesnitt midt i fødselen, og det er bedre med et planlagt snitt enn et haste.......

Har lest meg opp på "alt" rundt keisersnitt ja, så jeg stiller ikke uforberedt. Håper på forståelsesfulle folk :o)

Gikk det lang tid fra jordmorsamtalen til du fikk snakk med lege? Legen, var det en T.E?

Hi

Skrevet

Hei igjen. Har vært hos TE en gang, ja. Han gir vel ikke bort ks akkurat, men jeg synes han var en veldig behagelig mann. Hvis jeg husker riktig har han vært mye i Afrika og sett mange fæle fødselsskader, så det vil han nok ha forståelse for. Kan ikke huske hvor lang tid det tok fra jordmorsamtale til legesamtale, det føltes som en evighet;) Andre gangen hoppet jeg over jordmorsamtale og gikk rett til lege. Vet i grunnen ikke hvorfor..

Skrevet

Jeg har snakket med T.E tidligere og han så i papirene mine og sa; Har du hatt 3 vakuum????????? Var tydelig at han reagerte på det. Håper han viser meg forståelse da :o)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...