Frøken Tredjegangs Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Som overskriften sier, ja... :-D
Kjærlighet <3 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Når du er 20 uker og 1,5 dag for å være pinlig nøyaktig. Eller det spørs hvordan legen din regner svangerskapet. Noen regner 40+2 andre 40+3 :-p
Frøken Tredjegangs Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 Wææææ da er jeg halvveis! :-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå