Gå til innhold

Når hive ut juletreet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk det ut i dag!!! Fantastisk DEILIG!!!!!!!

Skrevet

Etter nyttår engang, blir sikkert 2-3.januar tenker jeg.

 

Mener det er 13.dag jul det skal ut sånn etter tradisjoner og det blir vel 6.jan?

Skrevet

20. dag jul går det ut døra her, men om det begynner å drysse så tar jeg det litt før.

Skrevet

Skulle gladelig kastet det ut NUH, men husets herre er en håpløs romantiker og vil ha granfaen inne så lenge som mulig.

 

Så en eller annen gang i januar, tenker jeg ;o)

Skrevet

Venter selvfølgelig til jula er over, og det er den ikke før 20. dag jul, altså 13. januar. Med den flotte edelgrana til over 600 kr ser jeg ingen grunn til å kaste den ut tidligere. Men for dem som startet jula allerede 1. desember kan jeg nok forstå begynner å få nok.

Skrevet

Jula skal "vaskes ut" 20 dag jul,altså 13 januar:-)

Sånn er "julereglene"

Skrevet

Juletreet skal ut 1.jan.Det er for vi feirer bursdag den 2.jan,med masse folk og barn,så da blir det litt kaos med alle de små som skal pukk av pynten så da blir barnåler over alt.

Men resten av jula pakkes bort 7.-8. jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...