Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Fikk det ut i dag!!! Fantastisk DEILIG!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Etter nyttår engang, blir sikkert 2-3.januar tenker jeg. Mener det er 13.dag jul det skal ut sånn etter tradisjoner og det blir vel 6.jan?
Himmel og hav Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 20. dag jul går det ut døra her, men om det begynner å drysse så tar jeg det litt før.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Skulle gladelig kastet det ut NUH, men husets herre er en håpløs romantiker og vil ha granfaen inne så lenge som mulig. Så en eller annen gang i januar, tenker jeg ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #10 Skrevet 27. desember 2010 Venter selvfølgelig til jula er over, og det er den ikke før 20. dag jul, altså 13. januar. Med den flotte edelgrana til over 600 kr ser jeg ingen grunn til å kaste den ut tidligere. Men for dem som startet jula allerede 1. desember kan jeg nok forstå begynner å få nok.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #11 Skrevet 27. desember 2010 Jula skal "vaskes ut" 20 dag jul,altså 13 januar:-) Sånn er "julereglene"
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #12 Skrevet 27. desember 2010 Juletreet skal ut 1.jan.Det er for vi feirer bursdag den 2.jan,med masse folk og barn,så da blir det litt kaos med alle de små som skal pukk av pynten så da blir barnåler over alt. Men resten av jula pakkes bort 7.-8. jan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå