Snupi27 Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 det jeg lurer på er når jeg kan amme han igjen om jeg drikker4-5 vinglass en kveld? jeg vil gjerne være med noen venninner ut men er så usikker på dette med amming¨ ikke skjønner jeg helt hvordan jeg skal regne meg frem med denne enhet saken heller.
elskerlivet Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 ma har alkohol i melka så lenge man har alkohol i kroppen, så her bør man følge samme regler som ved kjøring, trenger ikke å pumpe å kaste melk, det har ingen ting å si, ville venta ca. 12 timer
Snupi27 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 nei, pumpe er ingen vits. men da kan jeg like godt drikke hele flaska da, om jeg må vente i 12 timer uansett? =P
elskerlivet Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 4-5 glass er fort hele flaska... 1--2 glass derimot er ute av kroppen fortere..
Snupi27 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2010 åja, der ser du hvor dreven vindrikker jeg er. hehehe =P er det kanskje bare halvparten av tiden om jeg drikker f.eks 2 glass da?
elskerlivet Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 hehe, sånn kan det gå etter lange tider uten.. Ja, om du drikker ei halvflaske rødvin skal du kunne amme etter halve tiden ja. Koooos deg, viktig å gå ut med venner og ha det litt hyggelig selv også, ikke bare være mamma hele tiden!!
Snupi27 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2010 ja, det skal bli deilig å tenke på litt andre ting enn bæsjebleier, pupp, gulp og lek hele tiden =p jeg regner med at det samme gjelder hvitvin =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå