gulda Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Som helst ikke koster fletta? Leser meg grønn på tester, men blir ikke klok. Må jo ta en tur i butikkene, men ofte best med brukererfaringer. Ønsker noe ok for å fange hverdagsøyeblikkene når vår nye mini kommer )
sisten Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har iphone4 , den fungerer bra med bildekvalitet. Ellers skryter mange av sony erikson sine bilder og den er brukervennlig:-)
gulda Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2010 Takk for svar! Men trenger bare noe enkelt, så tenkte en del billigere enn iphone -for den koster noen lapper, gjør den ikke? Sender meldinger, ringer, og spiller av og til spill når jeg må få tiden til å gå.. ;o) Og så ønsker jeg et ok kamera. Trenger ikke noe fancy ellers )
sisten Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Ja, den er litt dyr, kommer litt ann på hvilken avtale du inngår med telenor osv. Men sony erikson har kjempebra kamera og mye billigere og bildene blir klare om det er litt mindre lys i rommet. Min mor og flere venninner har av disse og funker supert. Jeg hadde en selv for 4 år siden og den hadde bra kamera, den er jo enda bedre nå enn da:-)
gulda Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 Takk for tips! Har sjekket litt, og det er et par til grei pris som får skryt: Sony Ericsson J101 og J20i. Så blir kanksje en av disse. Hadde en Sony E for mange år siden (før fargeskjermen), og hatet den fra første stund! Men har nok utviklet siden da. Hadde ikke sett på dem hvis du ikke hadde tipset meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå