Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har en gravid mage som er like bred som den tuter ut. Midjen har forsvunnet helt, og jeg er bare i uke 23. Jeg er så misunnelig på alle de andre flotte damene med de flotte gravide magene ( Føler alle jeg ser som er gravide ikke har et gram for mye på kroppen. Bare en nydelig liten tut på magen. Finnes det noen andre som har det som meg??
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 JA, jeg føler det sånn som deg. Jeg har lagt på meg masse, men mest på magen. Får kommentarer som at du har vel ikke lenge igjen, du er jo så mye større enn.... Takk og lov at det komemr noe fantastisk ut av magen om litt under to mnd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Åh d var godt å høre!! 2 mnd igjen? Da skal du jo være stor også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå