Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 lurer litt på hva dere har gjort i dag...... vi har vært ute en liten tur, ellers har jeg vasket i flere timer, mens mannen så på...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Ingenting! Skikkelig sløvedag, spist rester av julemiddag og siden det er helligdag her for mannen (les: boxing day = fotball i england) så har jeg sittet på datan en del
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har hatt middagsgjester. Jeg vasket og laget mat, mens mannen var ute på aketur med ungene. En perfekt dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå