Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Det har nok stått oppe i ca. 4 timer. 4 grader når vi reiste, og når døren ble lukket var det 13 grader. Må vi kaste all mat? Er det noe mat som holder seg bedre enn andre?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Når det ikke er mer enn 4 timer har det nok gått bra med maten. Hadde ikke stresset med det, spis den som normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Så lenge maten lukter greit hadde jeg ikke bekymret meg. Mat som er åpnet holder seg dårligere enn andre matvarer generelt, men alt varierer. Samme med ferskvarer, holder seg dårligere enn f.eks leverpostei og egg. Fire timer er ikke så lenge. Tenk på de som kjører 5-6 timer til hytta med maten i en kjølebag midt på sommeren. Da er det fort 15-16 grader nedi der når de kommer fram. Går så fint atte
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk Da spiser jeg salaten som jeg hadde gldet meg til i kveld uten å vær redd for det. Tror jeg kaster den hjemmelagete rekesalaten som jeg laget for 2 dager siden, heldigvis ikke så mye igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå