Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Noen som vet å hvor bleiene er billigst?Venter vår 1 unge og har lyst til å handle litt bleier nå som tilbudet snart går ut. Mange pakker må jeg kjøpe i di minste størrelsene?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Kiwi er vel desidert billigst på Libero, tror jeg. Der har de to for prisen av en, pluss bleieavtale med hver 4.pakke gratis. Jeg har kjøpt to pakker i den minste str (1), og heller fokusert på større str.. Nr 2 går fra 3-6 kg, og min er estimert til nesten 4 ved fødsel, så regner ikke med at 1-bleier blir brukt noe mye. Dessuten er dette de billigste bleiene.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 på kiwi er det vel 23,50 for en pakke og likevel 2 for 1! andre plasser som har 2 for 1 koster det fra 45 til 54 for en pakke.... Billig det og men... Når kiwi har halv av halv pris er det ikke vanskelig å velge
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk for svar.Ble litt klokere nå hvor og hva jeg skal handle.
Fleur Delacour Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Viss du har Coop-kort kan du handle Coop sine eigne bleier for 4,50 for pakka! Dvs dei kostar 14,50 for andre kundar, men for Coop-kundar vert det trekt frå 10 kr pakka dersom du bruker kortet ditt. Coop-bleiene vart best i test for ei stund sidan, dei er svanemerka også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå