Gå til innhold

Hjelp,jeg har rotet bort helsekortet mitt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har klart å surre vekk helsekortet for gravide... har en konvolutt som jeg har lagt alt oppi, første ultralydbildet ligger også i der... :/

føler jeg blir gal! har lett overalt... ringte tilogmed ei synsk ei her om dagen, men ble ikke klokere. fikk ikke klare svar,bare at den kommer til å dukke opp... skal til jordmor 14 januar og reiser til syden 17, så her må noe skje...

vet ikke hvorfor jeg skriver her egentlig... men kanskje andre har rotet vekk og har råd å gi?

legen har skrevet på med penn, så tviler på at han har kopi... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror legen noterer ned det viktigste på pcen, ta en telefon og sjekk! Huff, stress å ha rotet det bort. Håper du finner det snart!

Skrevet

mitt ble borte en gang jeg var på kontroll på sykehuset.. HVerken de eller jeg har klart å spore det opp. Har ordnet meg kopi fra jordmor som jeg har gått til oftest, og fått et nytt ark som de skriver de nye kontrollene på.

Hvis du ikke har mulighet til å få kopi, så har nok lege/jordmor dataene lagret på data, få de til å fylle inn på et nytt ark.

Min lege har skrevet med penn på papiret, men han har også skrevet det inn på dataen.

Skrevet

Ingen fare, alt viktig noterer de ned på datan. De stoler ikke på at vi kan klare å ta vare på det helt selv ;) Har mista det selv ogs en gang. Da var det verre, for det var midt i flyttinga, og jeg bytta fastlege samtidig 100 mil fra der jeg bodde tidligere. Ordna seg det også ;)

Skrevet

Klarte det jeg og, men fant den igjen etter en god stund.

Den hadde ramlet ned bak skuffen, har du sjekket der?

Skrevet

Tusen takk for svar! Blir litt mer beroliget når jeg leser det dere har skrevet!

Snakket med legekontoret og hun sa at de bare lagde et nytt når jeg kommer på kontroll i januar...

Det som er utrolig kjedelig er at ultralydbildet fra uke 12 lå oppi konvolutten :(

Tror jeg bare må innfinne meg med at den er midlertidig borte... Da dukker den nok opp snart :)

Har kikket bak skuffene.... og overalt ellers...! hehe

til og med ringt ei synsk dame og prøvd å resonnere meg tilbake til den dagen når jeg legger meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...