Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jeg venter nr 3, har et barn på 1,5 år som blir storebror om 6 mnd. Jeg håper jo at han da er stor nok til stor seng, så jeg kan bruke sprinkel senga til babyen. Husker ikke når eldste fikk stor seng, er stor alder i mellom barna.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Stor seng ble kjøpt da hun var 1,5 år, men vi ventet til hun fylte 2 før vi byttet ut sprinkelsenga. Men egentlig kunne vi sikkert bare begynt å legge henne i stor seng med en gang for hun sov faktisk mye bedre i stor seng enn hun noen gang sov i sprinkelsengen.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 kommer veeeeeeeeeeldig ann på ungen. jeg har en på 2 år og 4 mnd. han hadde aldri klart å legge seg i en seng uten sprinkler, han hadde løpt rett ut. er umulig å være på overnatting uten reiseseng. han klatret ut av sprinkelsengen som 15mnd gammel baby og har heldigvis fått noia etter det (fikk blåmerker og oppskrapninger over hele, stakkar), men det har hvertfall ført til at han ikke tør det igjen. du får nesten se ann ungen. er han/hun en som klarer å ligge i ro uten sprinkler eller umulig å legge uten sprinkler på sengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå