Gå til innhold

Sjekk barnevogna Colleen Rooney har til ungen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.side2.no/underholdning/article3053236.ece

Hva er det slags? Det ser ut som den ikke er dyp i det hele tatt. Hjelp, er redd ungen skal finne på å snu seg i den og ramle ut.

Denne vogna tror jeg ikke de går tur med. Kan i allefall ikke tenke med det da. Sikkert bare ut av bilen, rett i vogna og inn på kjøpesentret eller restauranten som her da.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette er da en vogn jeg har sett før? Den med den O'en på seg.. husker ikke hvor og hva den heter, men rimelig sikker på at den har snauet mitt øye før...

Skrevet

Er ikke det en bugaboo da?

Skrevet

Det er nok en Bugaboo :)

Skrevet

Det er nok en bugaboo :)

I England går de stortsett ikke tur bare for å gå tur. Der er det inn på kjøpesentre/resturanter. Å ikke minst ett litt annet klima enn her i snøfylte kalde norge.

Så trenger ikke store emmaljunga/simo vogner der nede :D Stortsett alle har lette trillevogner/paraplytriller.

Skrevet

Haha, det kan se ut som om man ligger litt utrygt ja, men buggisen har en dyp sittedel, så rompa til babyen ligger godt nedi der ;) Ingen fare for å ramle ut. Dessuten har man jo seler ;)

Skrevet

Regner med det er vinkelen på bilde da som gjør at den ser så flat ut. Den er jo dypere enn enn jeg tror håper jeg.

Skrevet

Det ser ut som en Bugaboo Bee. Her i landet brukes den vel helst som en trille, men de har andre vogntradisjoner i England og kan fint brukes som eneste vogn. Godkjent fra nyfødt :)

Og den har seler som jeg antar babyen er festet med. Veldig vanlig vogn i flere land i europa og usa. Og den har god kalesje, noe som ikke vises på bildet.

Kunne godt tenkt meg den jeg, men da som trille. I norsk vær og med norske turvaner kan det nok være lurt med en som er litt lunere og litt større hjul.

Kan også være en Bugaboo Cameleon (litt vanskelig å se ordentlig på bildet), det er en fullverdig vogn. Veldig lun og god babybag, og sittedel som er dypere og lunere enn det kan se ut som på bildet (litt derfor jeg også tror det kan være en Bee).

Skrevet

Det er en camelon. Bee er mye lavere og spedere.

Vi har camelon selv, og er helt frelst. Den har alt som jeg ser etter i en vogn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...