Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Aubrielle Det uttales som på engelsk- Åbriell (trykk på ELL) Vi har fått en liten pike i midten av desember og jeg kom plutselig på dette navnet. Jenta vår er halvt norsk, og halvt portugisisk-engelsk... Syntes det er veldig nydelig- hva syntes dere. Storesøstrene heter Nicolina og Lucienne.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Jo!! Nydelig og passet til navnene du har på pikene dine fra før. Spesielt!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Det var vakkert, og passer perfekt til navnene dere har fra før. Hadde nok rynket litt på nesen om begge foreldrene hadde vært fra Rakkestad liksom, men siden det er utenlandske aner inne i bildet synes jeg det er flott! Da får hun kanskje et etternavn som matcher fornavnet også, det klinger dårlig med Aubrielle Hansen liksom ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Heeeyyy... hvorfor kan ikke foreldre fra Rakkestad bruke dette navnet?? :-) Hmmm.. Er ikke bare bønder her da! ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Dette var et veldig originalt, flott navn! Fikk nesten lyst til å 'stjele' det hvis det blir en pike her.. Og kjempefine navn på storesøstrene!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Haha, passer det ikke best med Ronny, Raymond og Morgan når man kommer derfra a? :-))))
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 HAHA! Jeg er fra i nærheten av Rakkestad og syntes ikke det er så mye Ronny osv her.. Går mye i Celina, Alexander , William, osv.. Aubrielle var forøvrig kjempefint og sto godt til søsknene!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Er det seriøst et navn? Litt vel spes for min smak. Foreslår: Fiona Francesca Elena Mathea Alexandra
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 Takk for alle svar. Dytt- noen fler? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå