♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Ja nå begynner det å nærme seg å har plutselig fått fødsel tanker på nært hold... Hehe. Magen er som en bowling kule å lille gullet sparker gladelig god ifra seg inne i mammsens mage Har skikkelig nedpress så det kjennes til tider ut som om føttene sparker i underlivet.. Hihi
mor til en stor og liten Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Velkommen! Snart 3-barns mamma? Tøff er du! Nedpress har jeg også kjent veldig de siste ukene. Føler jeg må gå vuggende til tider, for å døyve smertene. Synes ikke det er noe godt nei!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 Snart 3 barns mamms her nå ja å gleder meg til å få det hele overstått. Hehe Ikke bare der det er vuggende gange for tiden skal jeg love deg Puster å peser som bare det jo... Haha :0) Lenge til termin?
mor til en stor og liten Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har 11 dager igjen til termin, men drømmedatoene er 1-3 januar:D 3 januar drar mannen på jobb..:/ (reisejobb)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2010 Jobber mannen din på sjøen? Hoi, ja da spørs det da gitt.... Hadde jo vært gøy med nyttårsbarn. Hehehehe Herremannen her jobber på Nordsjøen så er ute på jobb 14 dager ad gangen å utfra reknestykket til terminen skal han være hjemme men utfra min termin så spørs det... Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå