Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 men så snudde han på et senere tidspunkt? Vi har nå ei på 27 mnd og en på snart 9 mnd. Da minsten var nyfødt flyttet vi, det har vært mye sykdom og han er en veldig krevende baby. Jeg er supersliten, orker heller ikke tanken på en unge til NÅ, men føler at jeg "mangler" en, den siste lille jenta eller gutten. Klarer ikke tanken på å aldri skulle gå gravid mer, føde, ha en liten baby. Nå virker det som han ikke vil ha flere, orker ikke. Men jeg håper jo at det er alt slitet det siste året som gjør at han sier dette, at han kanskje snur etterhvert...? Tenkte å vente til minten var iallefall 2 år før neste kom, men så mye lenger kan vi ikke vente pga vår alder. Noen som har erfaringer å dele her? Jeg er jo selvsagt utrolig glad for de to vi allerede har
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Hvorfor i himmelens navn stresser du med å tenke på det nå? Ingen av dere ønsker barn nå og minsten er bare 9 mnd. Glem hele greia til dere har mer energi og da har nok sikkert han lyst på flere barn også.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Vår eldste er 9 år, og vi hadde en dødfødsel året før vi fikk henne. Det, pluss at svangerskapet med 9-åringen var komplisert og at hun fikk forferdelig kolikk, gjorde at min mann ikke ønsket seg flere barn. Det holdt han fast i i mange år. Jeg vet fortsatt ikke hvorfor han forandret meningen sin, men for snart 3 år siden så sa han at vi kunne prøve på en til. Ble gravid med en gang og har litt over 7 år i mellom barna. Igjen sa han ingen flere barn, men så i sommer snudde han seg igjen og sa ikke at vi kunne direkte prøve, men bare la skje det som skulle skje. Og nå sitter jeg her gravid igjen. Blir i underkant av 3 år mellom denne og 2-åringen om alt går greit. Men jeg skal love deg at jeg gikk i mange år og ba for at han skulle forandre meningen, fordi jeg kan se meg selv uten tre barn. Det er det som skal til for at min familie skal være komplett. Måtte bare være tålmodig med ham. Nå er det slik at jeg er 40 år og han 48 år, så jeg synes egentling han kunne tenkt seg om litt tidligere, men skal ikke klage over aldrene våre. Å få barn er sannelig en gave - uansett alder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå