Tante Blås Squaw Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Husets herre er av en sjelden sort mannfolk i våre dager - han er en gentleman. En sånn som åpner dører og drar ut stoler og fyller på glasset og i det hele tatt gjør alt han kan for sin fru. Så jeg er jævlig bortskjemt ;o) Nå er vi stort sett blakke, så det er på kjærlighetsfronten jeg er blitt et sånt luksusdyr som får alt jeg vil ha, ikke når det gjelder materielle ting. Men i år overraska han meg med tidenes beste julegave; en cuttlebug! :oD (De som scrapper vet hva det er, resten får spørre tante Google.) Han hadde stukket unna småpenger hver uke og spart til denne herlige saken! I had no idea! :oD *glad nå*
Gjest irismor Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Så bra =o) Det er de små uventede overraskelsene som er de beste =o) Kos deg med cuttlebug`n
Pippippen Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 :-) husets herre er snill mann han .. Klemme på
Tante Blås Squaw Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2010 Har hørt at Herr Pippipp ikke er så verst, han heller ;o)
Pippippen Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Neida, hender han glimter til han og ) hehe God jul da snuppa.
Tante Blås Squaw Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2010 God romjul, Pippippen! )
Gjest Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Sånt gjør seg! Han må du holde godt fast på, og så kan jo du gjøre noe lignende en annen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå