ape Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 * Julie Andrea * Julie Victora * Victoria * Julie * Andrea Meninger?
Tieran Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Andrea er nydelig ) Julie er også veldig fint! Viktoria er jeg ikke spesielt begeistret for.. For min del ville jeg valgt Andrea alene. Evt Andrea Julianne ;o)
lindynatt Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har vært en fan av navnet Andrea leeeenge, kjekt å se at det begynner å bli mer vanlig i Norge også. Så jeg synes jo Andrea er det findeste
Kjærlighet <3 Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Julie Victoria Andrea Liker veldig godt navn som har bokstaven "i" i seg :-)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 min datter heter Andrea, og det er jo nydelig syntes jeg, jeg var i tvil mellom Julie og Andrea, Julie er også nydelig
snipp&snapp Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 likte alle utenom Victoria:) datteren min selv som jeg venter i begynnelsen av februar skal hete Julie:)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Mi jente heter viktoria, syns det e nydelig....!!!!!!!!!!!!!<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå