Gå til innhold

Navn; Julie...Victoria..Andrea


Anbefalte innlegg

Skrevet

* Julie Andrea

* Julie Victora

* Victoria

* Julie

* Andrea

 

Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andrea eller Viktoria alene. :)

Skrevet

Andrea er nydelig :o)

Julie er også veldig fint!

Viktoria er jeg ikke spesielt begeistret for..

 

For min del ville jeg valgt Andrea alene.

Evt Andrea Julianne ;o)

Skrevet

Jeg har vært en fan av navnet Andrea leeeenge, kjekt å se at det begynner å bli mer vanlig i Norge også.

 

Så jeg synes jo Andrea er det findeste

Skrevet

Andrea eller Julie :)

Skrevet

Julie

Victoria

Andrea

 

Liker veldig godt navn som har bokstaven "i" i seg :-)

Skrevet

min datter heter Andrea, og det er jo nydelig syntes jeg, jeg var i tvil mellom Julie og Andrea, Julie er også nydelig

Skrevet

likte alle utenom Victoria:)

 

datteren min selv som jeg venter i begynnelsen av februar skal hete Julie:)

Skrevet

Mi jente heter viktoria, syns det e nydelig....!!!!!!!!!!!!!<3

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...