Gå til innhold

Har dere fortalt det til alle nå?


Frøkna vårbarn 2014

Anbefalte innlegg

Jeg holder på en måte litt tilbake ennå. Vi fortalte nærmeste familie bare noen dager etter testen, og har fortalt noen venner om det, de jeg kjenner best og ellers der det har falt seg naturlig. Jobben vet også om det. Ellers har jeg ikke akkurat tatt ringerunden for å si det sånn, har heller ikke lagt noe ut på facebook eller andre steder. Er ca 10 uker på vei så det er jo fortsatt ganske tidlig. Har bestilt meg en privat ultralyd om litt over 2 uker, kanskje jeg forteller litt flere etter det.

 

Har ei venninne som har vært gravid 2 ganger og hver gang har det gått kjempelang tid før noen visste om det, i alle fall 5 mnd på vei. Der og da ble jeg litt snurt over at hun ikke hadde sagt noe før, men akkurat nå så føler jeg selv for å holde på "hemmeligheten" en god stund. Har kanskje noe med at jeg ikke føler meg helt på topp og synes det er temmelig skremmende å skulle bli mamma på nytt selv om Veslefrøkna som regel er en liten engel og den nye babyen både er ønsket og planlagt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort som deg, kun fortalt de nærmeste og noen på jobbe. Ikke annonsert på FB ennå, vet ikke hvorfor, men har vel ikke funent den rette anledningen.. Er 14 uker. Kommer nok snart ut med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte det til de kommende besteforeldre og oldeforeldre via "hemmelige" gaver på juleaften. vi var sammen med mine og fortalte det til middag, svigerfar, svigermor ++ fikk innpakkede kopper me bestemor/bestefar skrift og ultralydbilde oppi, med en passende tekst. Vi allierte oss me intetanende søsken av min samboer som filmet mens pakken ble åpnet opp.. og vi har nok fått samtlige i slekta til å grine denne juleaftenen, det er første barnebarn for svigerforeldrene mine. så det var stor stas. Vi hadde bestilt tidlig ultralyd før jul, nettopp fordi vi tenkte det var moro å fortelle nyheten slik. men vi ville være sikker på at alt var i orden først. siden hjertet slo og gynekologen sa d såg bra ut, så sa vi det nå, jeg er ti uker på vei.

Nyhwten kommer aldri til bli annonsert på FB, det synes jeg er uting, men det er min personlige opppfatning. det holder med at familien får vite det, så sprer nok rykte seg likevel om jeg ikke skal starte noen diskusjon om d der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn var vår plan å gjøre det også, kopp med bilde.

Jeg er 10 uker i dag, så jeg velger å vente til 12 uker så vi er litt mer sikre. Bestiller ultralyd da. Er så leit å gå samme runden og si det ikke ble noe av likevel.

Men jeg tenkte ikke å annonsere det på FB i det hele tatt, selv om noen sikkert kommer til å få det skrevet der på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det nå ja :)

 

Hadde fortalt det tidlig til mine venner og min familie. Samboeren min fortalte det kun til sin mor og bror. Mens søstera hannes kom til å lese hvilken side jeg var inne på. Altså BIM! :P

 

Han fortalte faren det da jeg var 12uker på vei :)

Og nå har han fortalt hele slekta det også :P

 

Når det gjelder resten,så gjorde jeg det enkelt!

Altså resten av venne gjengen..

Sletta unna 100personer på facebook,som jeg føler jeg ikke har noe særlig kontakt med lengre. Så la jeg ut: "Noen som vet hva bikinimoten for neste år er?;)" Og da var nyheten ute!

 

Er 14uker på vei forresten,og la det ut på mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...