Gå til innhold

Mads, Aksel eller Erlend?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt, Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er veldig glad i Erlend:)

Synes berre det klinger fint, men har ingen problem med dei andre namna heller. Fine namn:)

Skrevet

jeg liker MATS jeg.. nydelig navn.

Skrevet

Jeg synes alle navnene er flotte. I dag holder jeg kanskje en knapp på Mads.

Skrevet

Mads Erik, det heter sønnen min, liker navnet og det er perfekt til han :)

Skrevet

Jeg syntes Mats er penere enn Mads. Mads med d blir for dansk for min smak. Erlend er nydeliig navn. Kjenner mange flotte mennesker med det navnet.

 

Aksel? Blir ikke det fort foraksel eller bakaksel (hetro eller homo)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...