ballerinaen_ Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Håper på mange positive tester til uka Skriv hvordan d går, d er så spennende dette her Lykke til alle sammen !
Tieran Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Begynt å teste, ja! *sukk.. Blir jo helt smårar av all venting og testing ;o) Har nå hatt to blendahvite tester (den ene tok jeg i dag) og en el-test som slo ut i går. Men nå skal jeg vente til ikm ;o) Når venter du ikm?
Tieran Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Begynt å teste, ja! *sukk.. Blir jo helt smårar av all venting og testing ;o) Har nå hatt to blendahvite tester (den ene tok jeg i dag) og en el-test som slo ut i går. Men nå skal jeg vente til ikm ;o) Når venter du ikm?
ballerinaen_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2010 ja, tiden går alt for seint.. Før vi begynte så blei vi enige om at vi bare tok d som d kom, men merker at jeg har blitt ALT for gira, gitt jeg har IKM rundt 28. Tok en test sist Onsdag, 1 uke før IKM, den var jo som foreventet? neg. Skal ikke teste før Tirsdag nå. Har hatt veldig murring i rygg og mage nå i over 1 uke + ømme brystvorter. Håper sånn på en liten spire asså x) Når har du IKM?
Tieran Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Ikm til tirsdag her óg ) Har også litt symptomer, men begynner å tro at alt er innbildning. Utrolig laaang juleferie allerede ;o) Hehe, litt _for_ gira her også.. Men prøver å roe ned hodet litt og ikke tenke symptomer, baby og utstyr hele tiden )
Cryst@l Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 heheh.. testoman jeg.. hehe.. testet allerede på 7dpo.. hehe.. no er eg på 10dpo, og negativ test i går. no skal eg prøve å holde meg til ikm som er 31.. hehe.. drar til egypt på lørdag så etter det tester eg ikke. kjipt å evt få mensen under turen så eg satser på at det er noe her. hehe.. har litt symptomer. hhehehehe..
ballerinaen_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2010 At man blir gal, ja !! blir helt tullerusk av å vente.. Også blir jeg så oppgitt av disse "symptomene". Alle ligner jo på hverandre enten man er gravid, skal ha mensen, eller har eggløsning. Rart man blir forvirra? Hvilke symptomer har dere da? xD Du må ha en kjempe fin tur til Egypt, Crys@al og håper på positivt svar så klart
CI82 Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har IKM på onsdag 29. og skal ta en test imorgen tenkte jeg. Har ikke så mye symptomer, eller de er de samme som jeg har hatt andre sykluser og da har TR kommet. Men skal på fest imorgen, så da har jeg unnskyldning for å teste. I tilfelle jeg er gravid og ikke kan drikke alkohol... Men tviler på det da. Lykke til dere andre!
ballerinaen_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2010 Man kan aldri vite La oss håpe den er positiv da Lykke til
Klukkhøna Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Ballerinaen: Vi har ikm på samme dag, og jeg begynte også å teste i forrige uke: selvfølgelig blendahvitt resultat:) har hatt SÅ ømme brystvorter siden 3 dager etter el, og nå har det spredd seg til en skikkelig "melkesprengfølelse" i hele brystene. Vondt i rygg og livmor.. når skal den j.. testen slå ut da? så eg får vite om disse plagene er verdt noe? Lykke til, alle testere, at vi har en liten hemmelighet å holde på på nyttårsaften:)
*Miss Flua* Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har fått positiv g test, og IKM er på onsdag! Mine symptomer er: Murringer i livmora, strekker lissom litt Plutselig metallsmak i munnen Oppblåst Og idag har jeg fått ømme brystvorter. Lykke til alle sammen :)
CI82 Skrevet 27. desember 2010 #12 Skrevet 27. desember 2010 Å gratulerer! Hvilken pp. var du i? Jeg klarte å glemme at jeg skulle ta test i dag tidlig, så jeg gikk bare på do når jeg sto opp. Hmm, lurer på hva jeg skal gjøre nå... Det er jo best å bruke morgenurinen, sepesielt før IKM. Får vel ta en test når jeg kommer hjem etter jobb uansett. Prøve å ikke gå mye på do og ikke drikke så mye? Noen andre som har/skal teste idag?
*Miss Flua* Skrevet 27. desember 2010 #13 Skrevet 27. desember 2010 Tusen takk! Jeg var i 3 pp, men var første måneden jeg testet etter EL. Hadde da samleie dagen før og samme dag som EL-testen slo ut, og det var tydeligvis nok
ballerinaen_ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer SÅ masse Jeg kjøpte en test i dag, men tørr ikke ta den Har IKM i morra.. Har SÅ ømme brystvorter og stikking i livmoren samt murringer. I dag har jeg også vært kvalm. Er redd for at jeg bare innbiller meg at d er symptomer fordi jeg tenker så mye på d Har du murringer, eller stikking i livmoren konstant, eller kommer d og går litt?
CI82 Skrevet 27. desember 2010 #15 Skrevet 27. desember 2010 Jeg tok en test nå, den var negativ. Hadde jo ikke forventet noe annet, men litt skuffet likevel. Får se om mensen kommer en gang i løpet av uka da...
ballerinaen_ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 27. desember 2010 :-/ Kjipt ! hvilke symptomer pleier du ha før TR?
CI82 Skrevet 27. desember 2010 #17 Skrevet 27. desember 2010 Symptomer jeg har er oppblåst mage, litt murringer, større pupper og såre brystvorter. Men det er omtrent det samme som før jeg skal ha mensen også, så det er ikke godt å si... Føler at jeg er mer trøtt en vanlig, går ofte på do og fortere sulten. Men det kan hende jeg bare innbiller meg det eller at det er andre grunner til det. Har innbilt meg symptomer før, så jeg forventer ingenting
ballerinaen_ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 27. desember 2010 Ja, d er samme symptomer jeg også har. stikking og vondt i livmoren og ryggen. Testet nå i kveld (klarte jo ikke holde meg_) og den var neg IKM nå de neste dagene. Får bare finne meg i da at jeg ikke er gravid. Nye muligheter på nyåret
*Miss Flua* Skrevet 27. desember 2010 #19 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har murringer, men er ikke der hele tida. Kommer og går litt igrunn Lykke til :)
ballerinaen_ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 27. desember 2010 OK Jeg får se om TR melder seg i løpet av uka, hvis ikke får jeg vel innvestere i en ny test Vet at neste gang skal jeg ikke teste før IKM. Blr jo helt sprø av denne testinga hehe
Glow2011 Skrevet 28. desember 2010 #21 Skrevet 28. desember 2010 Negativ test i dag, to dager før IKM, så da er det vel bare å innstille seg på at det ikke gikk denne gangen. Har virkelig hatt troen denne måneden, for etter over 2,5 år med prøving har jeg lært meg å ikke være noe symptomjeger. Men har vært gravid to ganger i år (1 SA og 1 MA) og føler kroppen er ganske lik da jeg var gravid. men sikkert bare psyken som spiller meg et puss. Er jo egentlig i gang med nedregulering for IVF i midten av januar, så løfter bare hodet og ser fremover. Det ville jo vært utrolig om jeg for andre gang skulle bli gravid naturlig, akkurat ved oppstart for IVF (det var det som skjedde i sommer, men MA i uke 10) Men den som venter på noe godt, venter forhåpentligvis ikke forgjeves :-D
Gjest Skrevet 28. desember 2010 #22 Skrevet 28. desember 2010 CI82: Hvordan har det gått? Jeg er spent nå
CI82 Skrevet 28. desember 2010 #23 Skrevet 28. desember 2010 Det er det samme med meg som de andre her. Testet negativt igår, to dager før IKM. Har skrevet det litt lenger opp her. Får bare vente å se om mensen kommer...
ballerinaen_ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #24 Skrevet 28. desember 2010 Her er tanta kommet i hus :/ ARG asså.. Bedre lykke neste år
Lemis Skrevet 28. desember 2010 #25 Skrevet 28. desember 2010 Ja! Har ikm 31 des og er så utålmodig at eg holder på å sprekke om eg er gravid!!! tok en test i går men den var jo sef negativ...tror eg må ta en i morgen også klarer ikke å holde meg! blir spennende dette. mange inne her i samme situasjon tydeligvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå