Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Her tenkte vi muligens skaffe barnevakt, og invitere folk hit men er litt i tvil.. Hva skal dere?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Skal til broren min og feire med han og hans samboer som har barn på samme alder som mine (4&9). Våre foreldre kommer også. Kunne aldri latt være feire med barna mine. Selv 4 årngen gleder seg og husker stasen fra ifjor:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Spise god mat med ungene, tenne noen stjerneskudd ved midnatt og se på rakettene som andre sender opp og generelt kose oss sammen slik vi gjør hvert år. Synes nyttårsaften er en herlig kveld å være sammen med bare mann og barn og tenke på hvor godt man har det sammen og glede seg til enda et år sammen med dem man er glad i.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Har ingen konkrete planar. Tenker at vi blir heime, men folk kan gjerne komme hit. Vi feirer uansett med ungane, så viss nokon vil drikke seg fulle får dei dra ein annan plass. Vi har ikkje det store behovet for å feste akkurat den dagen, vi kan fint ha barnevakt for å ta ein fest eller treffe vener når som helst ellers i året. Jul og nyttår vil vi ha med ungane.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 jeg skal ha 11 voksene (12 om Pa Te Ti Ca kommer) og 4 barn på besøk. og jeg er fremdeles litt usikker på hva som fikk meg til å si ja til akkurat det. ikke var jeg beruset en gang. men det er flotte folk, så det blir sikkert kos. problemet er at jeg ikke liker besøk... hehe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Vi har en tradisjon der vi er noen vennepar som feirer sammen. Vi tar med ungene og legger dem der vi er etterhvert. Alle barna er under 4 så har hendt at noen må gå hjem før både middag og fyrverkeri. Vi tar det som det kommer og det er helt topp. Gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Vi skal til et vennepar. Der kommer det flere par m/ barn. Alle skal sove over. Blir kos : )
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Det samme som hvert eneste år. Ignorere nyttårsaften. Makan til tullete dag med pengesløseri, fyll, bråk og faenskap. Den dagen boikottes
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 Min sønn på 2 år og jeg skal være hjemme. Det blir vel som en helt vanlig kveld.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Svigers kommer og spiser pinnekjøtt, veldig kos. Etterpå drar vi til en vennefamilie av oss og feirer sammen. Ungene koser seg sammen og vi voksne prater og koser oss. Vi feirer annenhvert år hos dem og hos oss. En fin tradisjon. Vil feire sammen med barna.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #12 Skrevet 26. desember 2010 Skal feire hjemme med samboer og våre barn. Helt rolig med kalkun og kanskje stjerneskudd til barna. Synes nyttår er teit, er jo en vanlig kveld utenom at det er feiring av et nytt år, er i mot fest, fyll og pengegalskap på den dagen! Synes det er merkelig at HI vurderer å feire uten barna sine den kvelden. Husker alltid som liten at vi var sammen med familien den kvelden, med eller uten venner. Men en rolig kveld. Mannen tar jo gjerne et glass vin men thats it
Verbena Skrevet 26. desember 2010 #13 Skrevet 26. desember 2010 Vi får besøk av ei venninne og hennes to barn. Skal spise hjemmelaget pizza å kose oss alle sammen. Godt mulig vi får flere på besøk også, men det vet vi ikke sikkert enda. Samboeren min kommer nok til å drikke noen øl, men ellers så blir det rolig. Også håper vi på sånt vær at vi kan gå å se på fyrverkeriet fra hele byen ved midnatt! I fjor var guttene på juleferie med faren sin og da var vi med noen venner til byen. Kjedeligere og kjipere nyttårsaften har jeg aldri hatt. Så det kommer aldri til å skje igjen. Fikk null følelse av at det var et nyttår da gitt! Så i år gleder vi oss til å være med ungene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå