Gå til innhold

Nå er jeg møkksur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og har kommet over en brukt vogn til en veldig god pris. Minuset er at vi må kjøre et par timer for å hente den, noe mannen nekter å gjøre. Jeg har ikke førerkort og kan ikke kjøre selv. Har ingen andre jeg kan spørre heller.

Så den vogna kan jeg jo bare se langt etter. Og nå er jeg sur som ei potte.

Det var godt å få ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den ikke sendes i posten da?

Skrevet

Drittmann!!! :P

får du si at han skal fiksa vogn, for du gir opp!

Skrevet

Nei, selger vil ikke sende i posten desverre.

Ja, en mer tverr mann skal du lete lenge etter! Først argumenterte han med at det var pengene om å gjøre, men til slutt kom det nå frem at det faktisk er kjøreturen han ikke orker. Han har sååååå mye å gjøre, at han ikke gidder å bruke av tida si for å kjøre noen timer.

Og jeg er fortsatt møkksur!

Hi

Skrevet

Huff, nei, overlater ikke vognkjøpet til han. Da kommer han garantert hjem med en "fult brukbar" vogn fra 80-tallet som han har fått gratis en eller annen plass.

Hi

Skrevet

Få mannen til å finne ei vogn for deg.

Skriv ei liste med kriterier.. Som f.eks vendbart håndtak/chassi, luftdekk, kombi-vogn+++

Og si at du kan godt sette deg ned og forklare hvorfor du må ha alle disse kriteriene oppfylt. Han får da ta litt ansvar han også.

Kanskje han ikke er klar over hva vogner koster?

Skrevet

Er det mulig å ta buss for å hente vogna, så har du jo en mulighet der.

Går vel gjerne noe ala kystbuss/by til by buss?

Skrevet

Si at du enten kjøper en ny vogn du ønsker, eller at han får kjøre. Hvis han ikke gidder å kjøpe noe fint og brukt, får han hoste opp noe nytt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...