Gå til innhold

Jeg skal hamstre bleier, og trenger noen tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner med jeg skal bruke libero siden nr 1 brukte det :)

hvor mange pakker burde jeg kjøpe i hvilken str?

husker ikke det fra førstemann...

hvilke butikker er billigst og hvor mye kan jeg kjøpe i hver butikk....

termin på nyåret :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i Libero og kjøp Landlord sine på Rema. 4.90 kr for 58 bleier og kom nestbest ut i test.

Skrevet

Våre brukte stort sett tøybleier, men hadde nokre eingongsbleier til reiser osv.

Str 2-5 kg blei ikkje brukt (begge var 4,5 kg ved fødselen). Str 3-6 kg blei brukt i knapt to månader. Eldste brukte str 5-8 kg frå ca to til tre mnds alder, lille brukte dei frå ca to til fire mnds alder. Deretter brukte begge to str 7-14 kg fram til dei slutta med bleie ved hhv 2 år + 9 mnd og 2 år + 3 mnd.

Kor mange bleier ein treng av kvar sort er eg ikkje sikker på, sidan vi brukte mest tøy, men vi skifta vel bleie kanskje 6 gongar i døgnet dei første månadene og deretter 4-5(?) fram til bleieslutt.

Skrevet

Hvorfor i alledager skal du hamstre bleier? En bleie pakke koster ikke stort. Ja den blir kanskje noe dyrere på nyåret men hamstre?

En annen ting er jo at det er ikke sikkert at libero sitter likegodt på den nye babyen som på den forje og hva skal du da gjøre når du sitter og bader i bleier?

Skrevet

Skal svare deg på det du spurte om jeg.

Libero er billigst på Kiwi,2 pk.til 23.90 tror jeg.Og du får ta med deg 4 pakker samtidig. (Må ha bleiekort)

De har også 2 glass med babymat til prisen av 1.

Aner ikke hvor mange pakker du må ha i forskjellige str,men jeg hadde ikke tatt så mye av de minste str.

LYKKE TIL :)

Skrevet

Jeg har ikke hamstret. Brukte pampers på første da libero ikke passet. Feil passform. Det kommer an på hver enkelt unge. Noen hevder det er forskjell på gutter og jenter. Har kjøpt en pakke liten størrelse i hver så får resten være til ungen er ute og vi ser hva som passer. Kjedelig å sitte med mange pakker bleier som lekker fordi de ikke passer ungen.

Skrevet

Lykke til!

Tipper du må kjøre rundt omkring for å hamstre nå.

Siste uka og det er sikkert ingen andre som har tenkt på det, nei...

På Kiwi får du ikke ta med deg mer enn 4 bleiepakker av gangen.

Til gjengjeld koster 4 bleiepakker 12,- kr.

En pakke 23,90, og hver andre bleiepakke gratis.

Skrevet

Har hamstret Landlord bleier på Rema. 5 kr for en svær bleiepakke!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...