(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Karoline, Caroline.. knerten og karoline! altså, en pinne..en pinne av gummi var høyderen!
Synn(d)e Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2010 Tss....var ikke helt med på den gitt Men ok!! Hun er kvinne, avlang gummi er ofte en hit.
therehag Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 hehe, jeg lurte på akkurat det samme;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Gud, jeg har ikke hørt om noe annet en Karoline de siste månedene.. Og om nissen ikke kom med Karoline kunne han bare ta med de andre gavene også. Derfor antok jeg bare at ALLE visste hvem Karoline var!! Avlang kvinne i gummi er altså populært. ehm.. jeg får spørre kjæresten om han vil ha karoline også!!
Synn(d)e Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2010 Hmm, jeg mente at avlang sak i gummi ofte er populært blandt kvinner ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 hahahaha! jeg kommer aldri til å se på karoline og knerten på samme måte igjen. gi ungene knerten, før dildoen tar de..lizzom.
Synn(d)e Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2010 Jeg har alltid syntes at Knerten er passe freaky. Legg på stemmen til Åsleik Engmark så er marerittet et faktum! Mye bedre å assosiere med noe nyttig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå