Gå til innhold

Perfekt hevn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva ville sere ha sett på som en perfekt hevn mot noen som virkelig såret dere?

Joda jeg vet det ikke er politisk korekt å ta hevn og hadde jeg vært politiker måtte jeg kalt det gjengeldelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan, men det måtte være noe som gjorde så den personen følte seg like såret som du ble. At den personen også kjente på kroppen hvor vondt det er!

Skrevet

Sorry.. må nesten få hendelsesforløpet.

Jeg bruker som regel bare fullstenig ignoranse.

Skrevet

Dette er en person som i from av sin stilling liker det å lage hellvete for andre (julen vår ble helt ødelagt), og uansett hvor mye man trygler og ber så vil vedkommende ikke høre og er ekstremt avvisende. Dette er en peson som ikke burde jobbet med folk i det hele tatt og nei dette gjelder ikke bare meg, har vært i kontakt med flere som sier det samme. Det er bare at denne personen er så og si fredet så klage hjelper heller ikke.

Vel å ignorere denne personen vil ikke hjelpe.

Selv om jeg vet dette ikke er lov så frister det å bestille varer til denne personen via nettet i oppkrav. Å skjule IP og opprette en profil er ikke noe problem, så nå sitter jeg og tenker, skal - skal ikke.

Skrevet

Du finner mange artikler om psykopater på arbeidsplassen og kan finne gode råd der om hvordan du kan best forholde deg til vedkommende.

Å bestille varer i denne personens navn er bare helt rart, og får ingen konsekvenser for han/henne, aldri får vedkommende vite at det var deg, og det er ingen sammenheng, så det blir bare helt rart.

Skrevet

Hundebæsj i postkassen??

Er dette en saksbehandler i nav, eller en kollega/sjef?

Skrevet

Du skal i alle fall ikke bryte loven for å hevne deg.

Karma kommer nok å hjelper dere etterhvert:)

Skrevet

Antar at denne personen er din leder og at du og dine kollegaer ikke har fått fri i julen eller noe i den retning?

Det er ganske vanlig at en arbeidsgiver er nødt til å gjøre ting til det beste for firmaet. Til syvende og sist skal dere være glade for det, går firmaet dårlig så har dere ingen til å betale lønnen deres.

Det er ikke alltid en leders oppgave å gjøre seg mest mulig populær.

Når du foreslår å bestille ting i oppkrav til vedkommende eller opprette falske profiler i vedkommendes navn så fremstår du som en ekstremt umoden snørrunge.

Null sympati herfra...

Skrevet

Den perfekte hevn er å leve videre og bli lykkelig.

Skrevet

Jeg er så enig med deg nissetråkkende squaw. Og ut fra et innlegg du hadde her tidligere så imponerer du virkelig.

Den perfekte hevn er faktisk å ikke la seg bli påvirket. Noe mer provoserende for psykopater blir det ikke. Lev livet ditt lykkelig videre:)

Skrevet

Nei dette er ikke noen hos Nav (selv om sikkert mange der også som ikke passer i jobben sin) og heller ikke noen på min jobb. Hadde dette vært noen på min jobb hadde det ikke vært noe problem for da kunne jeg enten byttet jobb selv eller tipset en headhunter om vedkommende.

Hilsen HI

Skrevet

Men jeg klarer det ikke, for det var nettopp det denne personen satte en brå stopper for, nå har jeg mest lyst å dø, det eneste som holder meg oppe akkurat nå er sønnen min og tanken på å ta igjen. Jeg sitter og griner hele tiden og vet snart ikke hva jeg skal gjøre....det er som livsgnisten har forlatt meg og at jeg kun eksisterer.

Skrevet

Bruk den lille energien du har igjen på deg og dine, istedet for å kaste bort et eneste sekund til på den personen.

Skrevet

Hva med å gi det litt tid? Hold denne personen på avstand, dvs hold deg unna steder dere treffes og anledninger dere treffes. Jeg har selv måttet gjøre dette med en person som fulgte etter meg. Om det er i forbindelse med jobb så bør du kanskje vurdere en sykemelding?

Skrevet

Dette har ikke noe med jobb å gjøre i det hele tatt og det er svært få sjanser for at jeg møter på denne personen.

Skrevet

Da blir det faktisk vanskelig å råde deg til noe når saken ikke er mer utdypet..

Skrevet

Sy noen reker inn i gardinen til vedkommende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...