Gå til innhold

hva synest dere om at sambo leser mld på tlf min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe spes å skjule, men nå avslørte han seg ved å poengtere hvor teite jeg og ei vennine var på noen mld med litt "koffert" humor..

synest det er uutrolig frekt jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du syns det er frekt så syns jeg det er dårlig gjort av han å lese meldingene dine. Min får lese meldingene mine når det passer han, men han gidder aldri.

Skrevet

Hadde forlangt å få tilbake telefonen.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med at mannen min ser på telefonen min. Jeg har ingenting å skjule og jeg forventer at jeg også skal kunne sjekke hans hvis det skulle falle meg inn. Men dette er noe min mann og jeg har snakket åpent ut om og vi er enige om at dette er lov. Full åpenhet rundt både mobil, facebook og alt sånt. Nå sier ikke jeg at det vil passe for alle, men dette fungerer bra for oss.

Skrevet

Her leser den som er nermest tlf meldingene. Jeg bryr meg ikke om han leser mine eller om jeg leser hans. Har det samme med facebook og mail også. Den som er på pcn sjekker om det er noe viktig vi må få med oss.

Skrevet

Det er ikke det at det er noe farlig, men jeg liker det ikke.

Jeg hadde en melding jeg fikk av en venn av meg hvor han skev at at hen tenkte på meg ofte og akurat den meldingen tok jeg vare på for jeg ble glad, den leste mannen min og tolket helt feil. men da svaret jeg bare at han fikk leste hele loggen ikke bare motatt om han skal snoke.

Skrevet

Jeg syns dette kommer helt av hvorfor han gjør det??

hvis han bare gjør det for å sjekke når en meld er kommet så du slipper,eller fordi dere er vant til..

Jeg hadde det samme dilemmaet og min sjekket sms og anrop pga tvil i tilliten. det provoserte meg og gjorde meg veldig skuffet,for han hadde ingen grunn til ikke å stole på meg.

Etter det,så ble vi enige om og kunne sjekke hverandres face eller sms som hun over skrev. at hvis en var på pcn gikk han inn for megogså. eller hvis jg fikk en meld så sslapp jg å gå etter den da leser han den.

Skrevet

Det er frekt og det er ulovlig. Og det er respektløst overfor de som har sendt deg meldinger - meldinger som var til deg, IKKE til ham.

Hadde jeg skrevet noe personlig i en melding til en venninne og fått vite at mannen hadde lest dem så ville jeg blitt fly forbanna!!

Skrevet

Ah, det er dette som er så forlokkende ved å henge her - jeg får stadig bekreftet at mitt liv ikke inneholder sånne fjortisproblemer.

Skrevet

Det er jo kjempefrekt og helt uakseptabelt. Det kan ikke være sunt å leve i et forhold hvor man blir sjekket og kjontrollert av partner. Synes ikke at det hjelper det spor at man blir enige om mistillit ala "vi er enige om at vi kan sjekke hverandres face,sms etc".

Minner meg om de venninnene jeg hadde da viu var tenåringer hvis foreldre snoket i dagbok, brev ol. for "å ha kontroll", IKKE greit!

Skrevet

Ikke for å være slem Nissetråkkende Squaw, men jeg ville heller hatt fjortisproblemer enn de problemene du har beskrevet her inne.

Skrevet

Meh - jeg er fortsatt glad for at jeg ikke har fjortisproblemer lenger :o) Herre min hatt, så slitsomt med de følelsene som mange legger for dagen her.

Skrevet

Jøss, var da veldig til aksept for telefonsnoking her inne nå?

Har lest massevis tråder der noen har oppdaget at mannen har flørta med andre jenter/vært utro ved å sjekke mobilen, og disse har virkelig fått passet sitt påskrevet med DU HAR DA IKKE NOE MED Å SJEKKE MANNEN DIN SIN TELEFON.

Som om det å sjekke telefonen er LANGT verre enn å faktisk være utro.

Men tidene forandrer seg vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...