Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Jeg har fått sopp etter å ha brukt apocilin i 4 dager.. Noen som vet hva jeg kan bruke mot det?? må jo bare holde ut til apoteket åpner mandag da.. Apocilin må jeg bruke, og har brukt det allerede 4 ganger dette svangerskapet.. Pga en infeksjon.. er snart 22 uker på vei... huff, det klør...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Youghert hvis du er i skikkelig beit! Ingen venninner som har? Spør! Du kommer til å klikke hvis du må gå til mandag. Da er det vondt å sårt da.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 jeg har vivag da.. men det bare lindrer litt der og da.. hjelper ikke imot egentlig.. jeg får ta ei ringerunde i morgen..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Du må nok bare klø til butikkene åpner på mandag... Har selv også hatt flere antibiotikakurer så langt i svangerskapet, med påfølgende soppinfeksjoner.. Hvis det klør skikkelig er det lite kjerringråd som hjelper. Det er også vanskelig å få skikkelig kontroll på soppen når den først har kommet i svangerskapet. Personlig syns jeg Peveryl har vært bedre enn Canesten. Har brukt vagitorier 150mg i 3 dager, og smurt med krem i ca 14 dager. Både Peveryl og Canesten kan kjøpes reseptfritt på apoteket - kjøp den en ekstra pakke liggende du kan ha liggende! Lykke til! og klø med måte....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 tusen takk for tipset.. skal på apoteket i morgen.. da har jeg skrivet opp navnet på midlene, så apoteket i morgen tidlig.. lykke til du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå